Direkt zur ersten ungelesenen Nachricht

serdar arman

ungelesen,
14.05.2022, 06:20:2014.05.22
an TMOZ
muharrem hocam bugün aynı sorunu bende yaşıyorum. e postadan gönderme yapamıyorum. tmoz dan yazdım . acaba sorun nedir ?

Mücahid

ungelesen,
14.05.2022, 09:26:3514.05.22
an TMOZ
Serdar hocam mesaj kutunuz dolu ise bosaltiniz,sizin hesabınız ile ilgili sorun sanırım,gece kontrol edeyim hocam

serdar arman

ungelesen,
15.05.2022, 02:49:4915.05.22
an tm...@googlegroups.com
Yok hocam daha o kadar dolmadı. 15 GB ın 2 si dolu . Özelden mesaj gönderebiliyorum ama gruba gönderemiyorum

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAPOOYVXs1zKYY%2BKz%2B%3DGu5vPRs7xNwCob1Ef%2Bj_FktFzF2jrKqg%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Hatice Mankan

ungelesen,