Sayma

Sevde Tellioglu

Cevap A yardımcı olur musunuz
image0.jpeg

alper

to TMOZ
ilk düdükte yer değişebilecek 12 çift var
ikinci düdükte yer değişen çift hariç 11 çift yer değişebilir
üçüncü düdükte ikinci düdükte yer değişenler hariç yine 11 çift yer değişebilir
12 + 11 + 11 = 34

11 Nisan 2022 Pazartesi tarihinde saat 21:00:29 UTC+3 itibarıyla svdtell...@gmail.com şunları yazdı:
Ekran Alıntısı.JPG

ahmet kaya

to tmoz
Şimdiden teşekkür ederim.
1650579039487.jpg

Ademat

''Hayrın tamamı üç şeyde toplanmaktadır;gündüzünü sana yararlı olacak
şeylerle geçiremiyorsan zararına olan şeylerle de geçirme.Hayırlı
kimselerle dostluk edemiyorsan şerli insanlarla beraber olma.Malını
Allah'ın rızasının olduğu yerlerde infak edemiyorsan,Allah'ın gazabını
celbedecek yerlerde sarfetme.''(Cüneyd-i Bağdadi(k.s.)Hz.)

ahmet kaya <kayaa...@gmail.com>, 22 Nis 2022 Cum, 01:11 tarihinde şunu yazdı:
Şimdiden teşekkür ederim.

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAJ9GV4dgYHGE3h7Y5Ohr1-Sh8UFpm9wwe%3DimBwjn-iMuHCEYFQ%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Ademat

Yanlış düşünmediysem

[...]

Ademat <cauc...@gmail.com>, 22 Nis 2022 Cum, 01:26 tarihinde şunu yazdı:
2022-04-22_01-25-36.png

Muallime mat

to TMOZ
Hocam çözümünüzden 48 gelmiyor mu? Benim kafam karıştı bu soruda 😅 uygun hocalarım bakabilir mi?

Muallime mat

to TMOZ

Soruya bakabilen hocam oldu mu acaba?

Başak Salık

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci
image.png
yuvarlak masa olsun. önce bir ailedeki çocukları oturtalım. 2 çocuk (maviler mesela) 1 şekilde oturur. kalan iki yere kırmızı ailesinin bir ferdi 2 şekilde, diğeri ise mecbur tek yere oturur. yeşil ailesinin üyesi ise 4 yerden birine. son kişi de 3 yerden birine oturur. 24 yani

Başak Salık

Muallime mat <yasemin...@gmail.com>, 22 Nis 2022 Cum, 17:46 tarihinde şunu yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/a7d2b9aa-178f-4ef7-acbd-d3178b4e17bfn%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Muallime mat

to TMOZ
Teşekkür ediyorum çözümü anladim ama neden yuvarlak masa gibi düşündünüz?

Başak Salık

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci
boşta kalanlar yani sıra başındakiler ellerini kenetliyorlar demesinden.

Başak Salık

Muallime mat <yasemin...@gmail.com>, 22 Nis 2022 Cum, 18:31 tarihinde şunu yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/d9c02f15-8297-4e4d-a5a9-b0aad55a129cn%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Muallime mat

to TMOZ
Dikkat etmemişim oraya, teşekkür ediyorum hocam elinize sağlık.

ahmet kaya

to tmoz
Teşekkürler

22 Nis 2022 Cum 19:04 tarihinde Muallime mat <yasemin...@gmail.com> şunu yazdı: