Tmoz Yardım

Ademat

Tmoz'dan mesajların hepsi gelmiyor. Bir kısmı spam klasörüne gidiyor veya gelecek olan mesajlarda çok geç geliyor. Örneğin; saat 11:15 de bir arkadaşın gönderdiği mesaj benim mesaj kutuma 15:00 da geliyor. Bir yönetici arkadaş yardımcı olursa sevinirim. Sekrenizasyon açık:)

Başak Salık

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci
mail ayarlarınıza bakın. sanırım filtre oluşturmuşsunuz. onları temizlerseniz düzelir. kelime veya mail dersi filtremesi ya da yönlendirmesi var gibi

Başak Salık

Ademat <cauc...@gmail.com>, 18 Nis 2022 Pzt, 11:16 tarihinde şunu yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CA%2BODRugvjZmPNr9orUyv4xwYiR%2Bix0KZGXYdkFjpHeJdfjAaTA%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Başak Salık

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci
image.png

Başak Salık

Ademat

Sayın hocam bu kısımda bir terslik yok sanırım.

''Hayrın tamamı üç şeyde toplanmaktadır;gündüzünü sana yararlı olacak
şeylerle geçiremiyorsan zararına olan şeylerle de geçirme.Hayırlı
kimselerle dostluk edemiyorsan şerli insanlarla beraber olma.Malını
Allah'ın rızasının olduğu yerlerde infak edemiyorsan,Allah'ın gazabını
celbedecek yerlerde sarfetme.''(Cüneyd-i Bağdadi(k.s.)Hz.)

Başak Salık <basak...@gmail.com>, 18 Nis 2022 Pzt, 11:24 tarihinde şunu yazdı:
2022-04-22_01-14-56.png