ÜÇGENDE AÇI

ekrem yılmaz

to tmoz
AÇI SORUSU.jpg

ŞENCAN Yaşar

Yıllar oldu gormemistik bu soruyu 😊

4 Kas 2021 Per 9:19 PM tarihinde ekrem yılmaz <eym...@gmail.com> şunu yazdı:

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAKFC1%3DVY8gNbHApBZxc5Uk2ib8-WF8rv1zVWT-8oJuM2yci6Jg%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Halit Celik

Bir sentetik çözüm bulamadım. Bu soruya bakan olmadı sanırım. Ekteki çözümü yaptım. Bunun yanı sıra 20-80-80 üçgeninden sorudaki üçgeni elde ettim. Benzerlikten yine 40 geliyor. Ancak emin olamadığım için bu çözümü ekledim.
Açı.jpg

ŞENCAN Yaşar

Soru zirve dergisinin 90 li yıllardaki sorusu Halit hocam. Çok konuşulmuştu zamanında. Yazışmaları bulamadığım için buraya ekleyemedim. Sorunun çözümünde olmayana ergi kullanılmıştı. Hatırladığım bunlar 😊

Halit Celik

Murat Yalçının çözümü. ARŞİVDENIMG-20211109-WA0002.jpg