en kısa uzunluk

mats

bu soruda çözüm olarak pr yi yok sayarak ar ve cp yi doğrusal kabul edip sonrada pr nin uzunluğunu ekleyip en kısa yol diyor ama bana mantıklı gelmedi, pr yi yok sayabilir miyiz ki?(cevap 152)
pr.png

hakan parlak

19 Ağustos 2023 Cumartesi tarihinde saat 23:46:02 UTC+3 itibarıyla mats şunları yazdı:
ti:_202308201444_16461 2.jpg

mats

ama burada yer değişimi yapmış oluyoruz, bu yer değiştirme bana mantıklı gelmedi çünkü doğrusallık aynı şekil oluşmuyor arada o 2 cm uzunluk varken

Rasim Zencir

kanalı ortadan kaldır. 90-120-150 dik üçgenini gör. köprü. doğrusal olmayacak. kanala dik olacak. bu yüzden 2 ekle.

rasimZENCİR

mats <sulee...@gmail.com>, 20 Ağu 2023 Paz, 21:50 tarihinde şunu yazdı:

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/a908e483-9c8a-43b3-a21f-c4341c302966n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

mats

ama onu ortadan kaldırırsak doğrusallık değişiyor

Şuayip KILIÇ ögretmen

Kanalı yeterince geniş tutarsak
Kök(92^2+120^2) yaklaşık =151, 2

21 Ağu 2023 Pzt 00:32 tarihinde mats <sulee...@gmail.com> şunu yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/74231fa5-03ac-430b-b57f-3a29b7105978n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Rasim Zencir

köprünün 2 m. olma koşulu var. yani köprü nehre dik olmak zorunda.

rasimZENCİR

Şuayip KILIÇ ögretmen

Köprüden çapraz gittim hocam kısa olsun diye ama düz gitsek daha iyi olur😇