Zor işçi sorusu

Zeynep Akmeşe

İyi bayramlar arkadaşlar, bakabilir misiniz?

20210721_175616.jpg

Fuat Çiçek

to TMOZ
GRAFİK OKUNDUĞUNDA

1. İŞÇİNİN HIZI  4V
2. İŞÇİNİN HIZI 1 V

1. İŞÇİ ÇALIŞMAYA BAŞLAMADAN 1 SAAT BOŞ VAKİT GEÇİRİYOR
2. İŞÇİ İSE ÇALIŞMAYA BAŞLAMADAN 5 METRE KARE İŞ YAPILMIŞTIR.

ŞİMDİ SORUDAKİ DENKLEMİ OLUŞTURALIM

4V . t = 5m+ 1V. t
t  =  5 saat

1. işçi 1 saat te geç başlıyor işe, o zaman 5 saat +1 saat= 6 saat cevap

NOT: Bu soruda yine de kusur var bence, çünkü 1. işçi boyamaya başladıktan sonra diyor. Fırçayı vurması 1 saat sonra gerçekleşeceği için bu zamandan sonrasını hesaplansa cevap 5 saat olur.

Zeynep Akmeşe

Grafiği ben de farklı yorumladım, teşekkürler Hocam.

22 Tem 2021 Per 20:31 tarihinde Fuat Çiçek <fuatce...@gmail.com> şunu yazdı:
--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/c396baa9-3afc-468b-9fa3-100539ec6bc2n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.