Bölünebilme

Miharbi Mat.Öğr.

to TMOZ
müsait olan hocalarım bakabilirler mi?
Adsız.png

Beyhan Çataklı

C cevap  çok bariz

6 Tem 2022 Çar 22:20 tarihinde Miharbi Mat.Öğr. <mihar...@gmail.com> şunu yazdı:
müsait olan hocalarım bakabilirler mi?

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/39fc9190-8a3f-4dc5-b280-ddfeb0137541n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Miharbi

to TMOZ
acıklama getirmenizi beklerdim....

6 Temmuz 2022 Çarşamba tarihinde saat 22:34:10 UTC+3 itibarıyla beyhan...@gmail.com şunları yazdı:
Message has been deleted

Beyhan Çataklı

Aranan ardışık  sayı çiftlerinin kendisinden önce gelen sayıların asal çarpanlariyla oluşturulup olusturulmadigina bakılır

7 Tem 2022 Per 02:46 tarihinde Duhasci <duh...@gmail.com> şunu yazdı:
Şıklardan ilerlemek mantıklı olacaktır, mesela 32 ile bölünüp bölünmediğini bilmediğimiz için doğru cevabın 16 yı içerme ihtimalini düşünürsek 15 veya 17 arasında seçim yapmamız gerekir 5 ve 3 hatta 30 ile bölündüğünü bildiğimize göre 16-17 olan C şıkkı doğru olacaktır. 14 olmama sebebi 7-2-28 ile bölündüğünü biliyoruz, 18 olmama sebebi ise 2-9 ile bölündüğünü biliyoruz.

7 Temmuz 2022 Perşembe tarihinde saat 02:40:49 UTC+3 itibarıyla Miharbi şunları yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/79970a11-e31c-45e3-b0a7-cc0fe2d4a9e8n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

timcanpy

to TMOZ
Hocam 15 ve 16 niye yanlış söylemiş olmuyor ben mantığını anlamadım galiba

Duhasci

to TMOZ
hocam 15-16 yanlış ise 2 tane yanlış cevap olduğu için 30 doğru olur çelişmiş oluruz

kenard...@gmail.com

to TMOZ
Açıklamalaı C :)
6 Temmuz 2022 Çarşamba tarihinde saat 22:20:30 UTC+3 itibarıyla Miharbi şunları yazdı:
tmoz.jpg