Üçgen

MUALLA MAT

Soruyu çözemedim nasil çözulmeli fikri olan var mi?
20231125_105252.jpg

fernandes

2 Aralık 2023 Cumartesi tarihinde saat 06:15:54 UTC+3 itibarıyla MUALLA MAT şunları yazdı:
Screenshot_20231202_114404_Gallery.jpg

MUALLA MAT

Tesekkurler:)

2 Ara 2023 Cmt 11:45 tarihinde fernandes <ekrem...@gmail.com> şunu yazdı:

2 Aralık 2023 Cumartesi tarihinde saat 06:15:54 UTC+3 itibarıyla MUALLA MAT şunları yazdı:
Soruyu çözemedim nasil çözulmeli fikri olan var mi?

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/6aea7f88-313b-4dc9-a1b5-bb8e95331926n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

MUALLA MAT

EB=2, HC=5 bunu nasil bulduk?ben EB=2k, HC=5k yaparak cozmeye calismistim.

fernandes

Soruda oran istendiği için bu şekilde yaptım.Uzunlukları sizin yaptığınız şekilde yapasak diğer uzunluklarıda k cinsinden bulacagımız icin sonuç degişmez.