Fwd: Matematik Geometri

Celal İşbilir

to TMOZ, TMODER

Mobile: 05327420451

---------- Forwarded message ---------
Gönderen: Ceren Tamer <ecere...@gmail.com>
Date: 6 Eyl 2023 Çar, 18:32
Subject: Matematik Geometri
To: <celal....@gmail.com>

Derece Grubu Matematik Geometri Öğretmeni İş İlanı

Uniders bünyesine katılmak isteyen değerli öğretmenler...

2023-2024 eğitim öğretim döneminde kurumumuz bünyesinde derece grupları dahil çalışmak üzere Matematik, Geometri eğitmenlerine ihtiyaç duyulmaktadır. Güncel sınav sistemine ve alanına son derece hakim, YKS hazırlık süreci konusunda tecrübeli, üniversite sınavına üst düzey öğrenci/öğrenciler hazırlamış, gerekli özeni gösterebilecek çalışma arkadaşları aramaktayız.

Kurumumuz bünyesinde çalışacak eğitmenlerimiz, tecrübeleri ve alanlarında sahip oldukları donanıma göre örnek ders anlatımı ve tanışma toplantısı akabinde belirlenmektedir. Matematik ve Geometri alanlarında eğitmenlerimizle minimum 3 gün/hafta üzerinden anlaşma sağlanmaktadır.

Çalışma saatlerimiz pazartesi hariç hafta içi 09.40-20.20, haftasonu 08.50-20.20 olmakla birlikte belirlenen maaşlar 5 günlük tam zamanlı çalışmayı kapsamaktadır.

Derece grubu eğitmenlerimiz için 5 günlük net maaş 35.000 TL'dir.

Başvuru için alanınızda tecrübelerinizi içeren Cv ile;
i...@uniders.net