FONKSIYON

MUALLA MAT

Apr 22, 2024, 4:05:04 AMApr 22
to tm...@googlegroups.com
Selamlar,yorumlayamadim nasil düsunmemiz gerekiyor?
IMG-20240422-WA0001.jpg

ono

Apr 22, 2024, 6:36:20 AMApr 22
to TMOZ
Bana soruda bir hata var gibi geldi.

Screenshot_20240422_133522.png

Soruyu düzgün okuyamamış da olabilirim.

22 Nisan 2024 Pazartesi tarihinde saat 11:05:04 UTC+3 itibarıyla MUALLA MAT şunları yazdı:
Selamlar,yorumlayamadim nasil düsunmemiz gerekiyor?

MEHMET DEMİRKAN

Apr 22, 2024, 3:39:57 PMApr 22
to tm...@googlegroups.com

MUALLA MAT <matm...@gmail.com>, 22 Nis 2024 Pzt, 11:05 tarihinde şunu yazdı:
Selamlar,yorumlayamadim nasil düsunmemiz gerekiyor?

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAK7p%2BHqYSE2bDMYpNchzMDC3r8cUJetA%3DtZngQJjeSP%3DydGG%2BQ%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.
türev.pdf

ono

Apr 22, 2024, 4:05:00 PMApr 22
to TMOZ
Sayın Mehmet Demirkan hocam, sizin çözümünüze göre aşağıdaki yorumu yaptım. Bir de siz bakın, ben nereyi kaçırıyorum.
Screenshot_20240422_225426.png

MEHMET DEMİRKAN

Apr 23, 2024, 4:24:41 AMApr 23
to tm...@googlegroups.com
Evet soruda hata olabilir. Mesajlar spam kutusuna gelmiş. Gönderdiğiniz gönderiyi spam kutusunu açınca gördüm. Teşekkürler.

ono <onok...@gmail.com>, 22 Nis 2024 Pzt, 23:05 tarihinde şunu yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/ab0a6abb-48ac-4fa7-8ec7-3cf23f79bbc4n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.