Silinen iletiler

alper(geomania.org)

to TMOZ
Bazı çözümlerin ve soruların silindiği görülüyor. Bilgisi olan var mı?

Mücahid

to TMOZ
Alper hocam, mesajı gönderen silmez ise silinmez, kişi kendi siliyordur

alper(geomania.org)

to TMOZ
  1. Mesela dün Hatice Mankan hocamla bir soruya çözüm atmıştık. Şimdi baktım göremedim Mücahit hocam. Yani soruyu soran isterse sorusuyla beraber yanıtları da mı silebiliyor? Öyleyse buna ne denir bilemedim ve yolu varsa engellenmelidir çünkü başkalarının öğrenme hakkına engel teşkil ediyor

Muallime Mat

to TMOZ
Hayır hocam, benim paylaştığım soru da silinmiş ben silmediğim halde

23 Eylül 2022 Cuma tarihinde saat 20:56:49 UTC+3 itibarıyla Mücahid şunları yazdı:
Alper hocam, mesajı gönderen silmez ise silinmez, kişi kendi siliyordur

İbrahim Ege Doğan

Bu durum bana da etki ediyor. Attığım çözümlerden bazıları orijinal formata dönüyor ancak karşı taraf görebildiğini ve bir sorun olmadığını söylüyor bir karmaşıklık mevcut...

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/cdf4c3f6-d180-43a5-8d2c-934a880ad852n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.