eşitsizlik

berfin

bu eşitsizliği çözerken -3' ü dahil etmeden çözdüm ve cevabı 0 olarak buldum. cevap -3 ama -3' ün tanımsız yaptığı terim sadeleştiği için dahil edebiliiyor muyuz?
IMG_20230611_230539.jpg

cahi...@gmail.com

Dahil edemiyoruz. X =-3 için o terim sadeleştirilemez.

berfin

çözüm yapıldığında cevap 0 çıkmaz mı o zaman cevap -3

cahi...@gmail.com

Cevap sıfır. Cevap anahtarında -3 yazması bişeyi değiştirmez. Soruyu hazırlayan da Allah kulu. Haya yapmıştır.