Kombinasyon. Alternatif cevap olabilir mi?

Bilal İnci

to TMOZ
Cevap e. Peki benim yaptığım doğru mu? Sayısal olarak kontrol edemiceğim bir soru. Doğru değilse neden?
IMG_4341.jpeg

Ali Bulut

E şıkkı  olur hocam.36 nesneden 12 sini seçtik geriye 24 tane kaldı ondan da 12 seçtik mi kalan 12 için tek durum olacağından cevap E olur

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/0d33ada0-826f-4973-bda5-125952ae1aafn%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Bilal İnci

to TMOZ

Sormak istediğim tam olarak bu değildi hocam. Birde bir başka soru çözümünde 1/3! İle çarpıp ardından 3! İle çarpıyor. Çözen kişi bunun çok önemli olduğunu söylüyor. Çarptığımız sayılar çarpımsal tersleri olduğu için 1 çıkıyor fakat başka sorularda çıkmayabilimiş. Neden çarptığımızı anlamadım açıkçası.