YKS - 2023

Muharrem Şahin

Sevgili Öğretmenlerim;
Sevgili Öğrencilerimiz;
YKS - 2023'ün,
Matematik kısımları ile
çok güzel bir sınav,
örnek bir sınav olduğunu düşünüyorum.
Zorluk derecesini etkili düzeyde buldum.
Birçok soruyu çözerken
"Ne güzel hazırlanmış!
Soru hazırlarken bu yöntemden yararlanmalıyım!"
diye düşündüm;
Dersler aldım.
Bunları
emeğe saygımın gereği yazıyorum.
Sınav sonuçlarının
her ilgili için
güzelliklere kapılar açmasını diliyorum.
Sınavı umduğu gibi yaşayamayan öğrencilerimiz
bunun bir son olmadığını akıllarından çıkarmasınlar;
Gereğini yaptıklarında
güzelliklere açılan kapılar açılacaktır!
Sınav soruları üzerinde ayrıntılı çalışmalarımı
paylaşacağım.
Şimdi yolculuk hazırlığındayım.
Ömrüm olursa; üç ay Ünye'de kalacağım.❤😊😍
--
.

Celal İşbilir

Güle güle gidin gelin Muharrem Hocam.

Mobile: 05327420451

Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com>, 20 Haz 2023 Sal, 18:38 tarihinde şunu yazdı:

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CADf0OcNf8TbA7dAeAXzQnxRR7C-B9JYEekSe4_Vo1NkMFxkC-A%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Abdulkerim Türk

Elinize emeğinize sağlık Muharrem Hocam. Kesinlikle soru kalitesi yüksek ve aşırı zor olmayan sorulardan müteşekkil. Piyasada gereksiz abartılmış yayınların daha sınav formatında olması gerektiğini düşünüyorum. Hayırlı yolculuklar diliyorum..

Muharrem Şahin

Celal Hocam;
Abdulkerim Hocam;
Çok teşekkürler.

Abdulkerim Türk <abdl...@gmail.com>, 21 Haz 2023 Çar, 10:00 tarihinde şunu yazdı:

--
.

Muharrem Şahin

Şunu da eklemeden edemedim: Bazı başlıklarda soruların zorluk düzeyi ile ilgili eleştiriler okudum. Bu sınava üç milyondan fazla kişi girdi. İçlerinde her düzeyden öğrenci vardı. Her yüksek düzeyli öğrencinin kendine göre soru araması gerçekçi değildir. Matematik düzeyi yüksek olmayan bir öğrencinin de, matematiğe ilgisini çekebilmek gerekir. Bu bir olimpiyat sınavı değildir. Yalnız matematik sınavı da değildir. Matematik sorularını tam çözen öğrenci sayısı fazla olabilir. Sıralamalar diğer bölümlerle de sağlanır. Nitekim; soruları kolay bulan başarılı bir öğrencimiz, 2022'de ilk 1000'e giremediğini yazmıştır. Ayrıntılı çalışmalarımın sonuçlarını paylaşacağım.

Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com>, 21 Haz 2023 Çar, 13:49 tarihinde şunu yazdı:

--
.

Hatice Mankan

Sınav hakkındaki yorumlarınızı bekliyordum. Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Çalışmalarınızı bekliyorum Muharrem Hocam , sağ salim Ünye'ye  gidin ve dönün .

Muharrem Şahin

Çok teşekkürler sevgili Hatice Öğretmenim.

Hatice Mankan <fetihh...@gmail.com>, 21 Haz 2023 Çar, 14:43 tarihinde şunu yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/5ad4b3e2-fa3e-4111-82f5-6967804e5088n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

--
.