Mantık

Firnas

IMG-20230126-WA0005.jpg

alper(geomania.org)

q'=q'^1 olduğundan
(q'^p) Vq'=(q'^p) V(q'^1) yazarak devam edin.

26 Ocak 2023 Perşembe tarihinde saat 16:53:43 UTC+3 itibarıyla Firnas şunları yazdı:
IMG-20230126-WA0005.jpg

Şuayip KILIÇ ögretmen

Teşekkürler
Nasıl ve nereden başlayacağımı bilemedim

20230126_224652.png

Emre Çelik

Emre yalancı dolayısıyla hakan ve murat ta yalancı
Çünkü hakan yalancı ise erkan ve kemal doğru söylüyor buda kemali ve erkanı doğruluyor
Aynı şekilde murat yalancı ise yani kemal doğru söylüyor u doğruluyor

26 Oca 2023 Per 22:48 tarihinde Şuayip KILIÇ ögretmen <cevdeti...@gmail.com> şunu yazdı:
Teşekkürler
Nasıl ve nereden başlayacağımı bilemedim

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CALXsRY0nT4FMbWSGPrfh7%2B0Qx%2BKD9C3BoZ-BYj_qG4aD0sR3XQ%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Emre Çelik

İnşallah anlaşılmış tır..