My Matematik 4 Sy.110 soru 3

Ali Kazancı

Soruda lim 2 sorulmuş fakat 2 de sağdan soldan limit eşit değil. Biri 0 biri sonsuz. Basım mı hatalı lim 2+ mi soruluyor yoksa çözümü nedir?4cd3e834-a1b1-4ca7-8abf-64d51b7da6e7.jpg

Ercan ERGUL

Soru hatalı.
Sağdan limit 0, soldan +sonsuza gidiyor.

Aleynaaa

Hocam ben sorunun doğru olduğunu düşünüyorum. Sin kuvveti ne olursa olsun -1 ve 1 aralığında , işleme gelirsek sin 45 değeri cos 44 değerinden küçük yani içeride ki ifade 0 ile 1 arasında. 0 ile 1 arasında olan ifade üssü sonsuz olunca 0 oluyor. Bu nedenle cevap 0