Olasılık sorusu

halil havuz

Merhaba arkadaşlar,
Aşağıdaki 64. Soru çözümü için yardiminizi rica ediyorum. Selamlar.
Screenshot_2023-11-08-20-36-03-623.jpg

halil havuz

3 dersten ikisini 3 türlü seçeriz.  Bağımsız dusunursek olaylari 5/9.2/3=10/27 beraber seçme olasılığı 2/9 a eşit değil soruda verilen.  Bağımsız gibi düşünsek mantık hatasi yaparız . Küme sorusu gibi cozulebilirmi. Ekteki 64. Soru için. Sonuca ulasamadim.
Screenshot_2023-11-08-20-36-03-623.jpg

halil havuz

Arkadaşlar Muharrem hocamın orjinal sorusuna donus alamadık.

Mat Soru

to TMOZ
IMG_6043.jpeg
Hocam böyle düşündüm

halil havuz

Teşekkürler ilginiz için hocam. Mantıklı.

7 Ara 2023 Per 23:58 tarihinde Mat Soru <sp.ode...@gmail.com> şunu yazdı:
--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubunda bir konuya abone olduğunuz için aldınız.