Özdeş nesneleri dağıtma ile ilgili bir soru

Sude Baştuğ

Feb 22, 2024, 3:43:32 AMFeb 22
to tm...@googlegroups.com
Yardımcı olabilir misiniz? Eda'nın durumunu buldum ancak Naz'ın durumunu bulamadım
IMG_20240222_104313_746.jpg

Fth

Feb 22, 2024, 11:10:29 AMFeb 22
to tm...@googlegroups.com

22 Şub 2024 Per 11:43 tarihinde Sude Baştuğ <bast...@gmail.com> şunu yazdı:
Yardımcı olabilir misiniz? Eda'nın durumunu buldum ancak Naz'ın durumunu bulamadım

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAAof8e7SM%2B2-cBjD3htxcDZcXJ-Ov6byHLU%2B4nz1g7CfqH-YFA%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.
IMG_20240222_190901.jpg

Rasim Zencir

Feb 28, 2024, 8:18:27 AMFeb 28
to tm...@googlegroups.com
farklı paralara A,B,C diyelim.
ya hepsi bir kutuya   ABC
ya biri ayrı diğer ikisi aynı kutuya  A BC,  B AC,  C AB
ya da üçü de ayrı kutulara A,B,C

olmak üzere toplam 5 farklı durum vardır.

rasimZENCİR