Problem

Math integral

994BDE96-88CF-4FF9-B465-C62AC593F2EC.jpeg

Math integral

4BDD277F-0AC1-4904-A38F-97954A1BB56F.jpeg

Hatice Mankan

to tmoz

18 Şub 2022 Cum 23:35 tarihinde Math integral <math...@gmail.com> şunu yazdı:

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CABLg247aAdt92ih0sVW%2BMDsk8nYSwxWdRs9JQAELhOYBeGKdOA%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.
Screenshot_20220219-061411_Gmail.jpg

Bianca

18 Şub 2022 Cum 23:34 tarihinde Math integral <math...@gmail.com> şunu yazdı:

çözüm.jpg

Mustafa Mustafa

20220221_002328.jpg

Yüksel Yılmaz

Yardımcı olabilir misiniz?
IMG_20220221_113020.jpg

Yüksel Yılmaz

21 Şub 2022 Pzt 13:03 tarihinde Yüksel Yılmaz <mathd...@gmail.com> şunu yazdı:
Yardımcı olabilir misiniz?

Mustafa Mustafa

20220222_173114.jpg

Fth

21 Şub 2022 Pzt 17:39 tarihinde Yüksel Yılmaz <mathd...@gmail.com> şunu yazdı:

21 Şub 2022 Pzt 13:03 tarihinde Yüksel Yılmaz <mathd...@gmail.com> şunu yazdı:
Yardımcı olabilir misiniz?

IMG_20220224_110342.jpg

Math integral

C1408097-D9A1-43AD-9C44-1DC508A2CACC.jpeg

sd sd

Boyaların kapasitesi eşit olduğu düşünülürse,
KSKMKS...MK
En son mavi kırmızı ile bitmişse bundan sonra ilk sarı normalde gelmesi gereken geri kalan 14 Sarı önceki mavilerin yerine düşünülürse 14 KMKS durumu mevcut burada 28 kırmızı ve en son kırmızı dahil edilirse 29 kırmızı

Math integral

Hocam cevap 29 değilmiş maalesef. 28 miş cevap

sd sd

Benim anladığım en son kırmızıdan sonra 15 sarı diye düşünmüştüm. Her renk kapasitesi aynı olur demiştim. Ama yanlış düşünmüşüm. Toplam 15 sarı olacak şekildeydi.
O zaman en son KSK diye en son mavi olacakken Sarı ile devam ederse ve bu 15. Sarı olursa 14 defa KSKM dörtlüsü gerçekleşmiş olur bu da 28 defa K olur.

Fth

--
IMG_20220226_002846.jpg

sd sd

Fatih Hocam baktıysanız ilk düşüncem bu şekildeydi. Eşit kapasitede boya gibi düşünmüştüm. Ama ikinci çözümüme bakarsanız en son biten kırmızıdan sonra sarı gelirse 15. sarıyı kullanıyormuş gibi düşünülmüş.

Fth

Zihninize sağlık Hocam. Dikkatli bakınca ayrıntı gorunuyor

Derya Kandemir

Arkadaşlar bir şey soracağım. Bu grubun wp grubu var mı acaba?

[...]

Math integral

sd sd

Rica ederim
26 Şub 2022 Cmt 11:42 tarihinde Math integral <math...@gmail.com> şunu yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CABLg2445Pa2cddsi%3DpRY2pc4q9x10F_DP%3D33Gj2gXqOVzSUvfQ%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

ORHAN ALTIP

Screenshot_20220228-121817_WhatsApp.jpg

sd sd

                    Tam /3 günde1 /2 günde 1
Salı                a/b/c
Çarşamba     a/d/f
Perşembe     a/e/c
Cuma            a/b/f
C.tesi            a/d/c
Pazar            a/e/f
Perşembe+cuma-salı  istenileni verecektir.
(a+e+c)+(a+b+f)-(a+b+c)=24