Saltar al primer mensaje no leído

ozlem mat77

no leída,
30 sept 2023, 6:09:4430/9/23
a TMOZ
image.jpg

İsmail

no leída,
30 sept 2023, 6:35:5630/9/23
a tm...@googlegroups.com

30 Eyl 2023 Cmt 13:10 tarihinde ozlem mat77 <ozlema...@gmail.com> şunu yazdı:

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/86ac59ed-1373-469d-93a5-a02f96d60e28n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
IMG_20230930_133405.jpg

ozlem mat77

no leída,
30 sept 2023, 7:07:0030/9/23
a TMOZ

Evet bende böyle buldum hocam ama 144 demiş cevap anahtarı teşekkür ederim
30 Eylül 2023 Cumartesi tarihinde saat 13:35:56 UTC+3 itibarıyla İsmail şunları yazdı:

Metehan Okcu

no leída,
2 oct 2023, 12:08:182/10/23
a tm...@googlegroups.com

Metehan Okcu
Screenshot_20231002_190645_Gmail.jpg

Metehan Okcu

no leída,
2 oct 2023, 16:41:272/10/23
a TMOZ
Hocalarım ben tekrar düşündüm de bu soru eğer pişirme şeklinin farklılığına göre sorulmuş ise cevap daha büyük çıkar. Fırının bölmeleri özdeş olamaz. Atıyorum tavuk sağ göz patates sol göz ve tatlı sonra (onda da 2  göz ihtimali var) ile tavuk sol patates sağ tatlı sonra ihtimali gözlerden dolayı farklı çıkar.  Böylece 288 tane 2-1 . 288 tane de 1-2 var ayrıca her yemek tek tek pişerken c(3,1) c(4,1) c(2,1) ve her biri için iki tane Ocak gözü ihtimali var 3×4×2×2×2×2=192 durum o halde toplam 768  durum oluyor.

2 Ekim 2023 Pazartesi tarihinde saat 19:08:18 UTC+3 itibarıyla Metehan Okcu şunları yazdı:
Responder a todos
Responder al autor
Reenviar
0 mensajes nuevos