Çember

Ayhan Saracoglu

to tmoz

Metehan Okcu

3 buldum ama trigonometri kullandım. Geometrik çözüm gelmezse paylaşayım.

Metehan Okcu

Metehan Okcu

11 Eki 2023 Çar 21:35 tarihinde Metehan Okcu <mtha...@gmail.com> şunu yazdı:
3 buldum ama trigonometri kullandım. Geometrik çözüm gelmezse paylaşayım.

11 Ekim 2023 Çarşamba tarihinde saat 19:26:42 UTC+3 itibarıyla Ayhan Saracoglu şunları yazdı:

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/4787ea51-7972-448a-9626-a98262ac4c1fn%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Screenshot_20231011_220017_Gallery.jpg

Ayhan Saracoglu

Teşekkür ederim hocam