Permütasyon sorusu

Gökhan G.

2022-04-09_010142.jpg

Gökhan G.

Daha sonra çözdüm. Soruyu silemediğim için bakıp çözümü merak edenler için çözümümü de paylaşmak istedim.

9 Nisan 2022 Cumartesi tarihinde saat 01:05:39 UTC+3 itibarıyla Gökhan G. şunları yazdı:
2022-04-09_010142.jpg
Emir Sorular_220410_114020_1.jpg

Hatice Mankan

to tmoz
c42e3a28-54d9-4dc4-ae3f-5d81661082f1.png

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/0fa99bba-7c0b-4fd8-9d63-a67890ce4fefn%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.