Çözümler hakkındaki yorumlarınız nedir?

R & A

Jan 11, 2024, 3:17:56 AMJan 11
to TMOZ
Sorularda bazı yerleri bulabilmeme rağmen sonuca ulaşamadım.Değerli zamanını ayırabilen hocalarıma ve arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.
7bddc4ded343ee1708995953a5904740.jpg
e79193dee8f98b1ecf7ec11be1aa1ec3.jpg
4fec2a3dd70096c9f7a831574ff080af.jpg
Message has been deleted

aky

Jan 11, 2024, 6:46:10 AMJan 11
to TMOZ
11 Ocak 2024 Perşembe tarihinde saat 14:27:23 UTC+3 itibarıyla aky şunları yazdı:
11 Ocak 2024 Perşembe tarihinde saat 11:17:56 UTC+3 itibarıyla R & A şunları yazdı:
Ekran görüntüsü 2024-01-11 144521.png

aky

Jan 11, 2024, 7:15:36 AMJan 11
to TMOZ
[...]
Ekran görüntüsü 2024-01-11 151440.png

aky

Jan 11, 2024, 7:42:06 AMJan 11
to TMOZ
[...]
Ekran görüntüsü 2024-01-11 154054.png

Muharrem Şahin

Jan 11, 2024, 8:08:12 AMJan 11
to tm...@googlegroups.com
[AE] kenarortayı ile çalışalım: IGEI = a denirse; IBEI=IECI=3a ve IEDI=3a-6 olur.
GED dik üçgeninde a=2 bulunur. D ile E çakışıktır. IBDI = 6 olur.

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/ec949e32-232f-44d8-8fec-85718827ced6n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

--
.

Muharrem Şahin

Jan 11, 2024, 12:43:17 PMJan 11
to tm...@googlegroups.com
A(ABC) = 135. Ben de çözüldüğü gibi çözdüm.

Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com>, 11 Oca 2024 Per, 16:07 tarihinde şunu yazdı:

--
.

Muharrem Şahin

Jan 11, 2024, 12:53:38 PMJan 11
to tm...@googlegroups.com
Açıortaylı soru: IABI=15, IAEI=120/17, IAEI/IACI = 4/x ile gelir.

Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com>, 11 Oca 2024 Per, 20:42 tarihinde şunu yazdı:

--
.