Olasılık/

rizo portakal

Bu nasılnbir sorudur Aslı ve Ceren diye secim kümlerimiz olsa 3/1/1 şeklinde dağılmalı baska care yok..ama gerisi gelmiyor. Yanlış düşünüyorum galiba
IMG-20220613-WA0012.jpg

Fth

13 Haz 2022 Pzt 12:15 tarihinde rizo portakal <rizopo...@gmail.com> şunu yazdı:
Bu nasılnbir sorudur Aslı ve Ceren diye secim kümlerimiz olsa 3/1/1 şeklinde dağılmalı baska care yok..ama gerisi gelmiyor. Yanlış düşünüyorum galiba

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CABbQRtCVsz84FUpnd8G4k4a6fqK1Zs__H9moHNZUorRL7xh-%2BA%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.
IMG_20220613_123046.jpg

rizo portakal

Bende işlem hatası yapmışım diyorum neden çıkmıyor

[...]
IMG-20220613-WA0020.jpeg

Rasim Zencir

(10,4).(4,1).(6,1) / (10,4).((4,2)+(4,1)(6,1)+(6,2)) =8 / 15