TELEGRAM LİSE MATEMATİK-GEOMETRİ SORU ÇÖZÜM GRUBU AÇILDI

MATEMATİK GEOMETRİ

GRUBUMUZ SADECE ÖĞRENCİLERE ÖZELDİR Katılmak isteyen öğrencilerimiz ÜCRETSİZ katılabilir. Yardım etmek isteyen öğretmen arkadaşlarım da katılabilir.
Şu an 177 kişi mevcut olup %90 FEN LİSESİ ve ANADOLU LİSESİ öğrencilerinden oluşmaktadır.

Ayşen Kocabaş

Hocam telegram grubu yok diyor açılmıyor 🤷

28 May 2021 Cum 04:13 tarihinde MATEMATİK GEOMETRİ <matxy...@gmail.com> şunu yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/1485019d-c423-44c2-ac99-421a48437987n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

MATEMATİK GEOMETRİ

Suan aktif

29 May 2021 Cmt 01:43 tarihinde Ayşen Kocabaş <aysenkoc...@gmail.com> şunu yazdı:
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubunda bir konuya abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun ve tüm konularının aboneliğinden çıkmak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CADq%2BRk7%3D4VdQ7jwmLOupxAgqC%3DovQaBJEZ5j6oUHPyXgj4_5vw%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Melek Kılıç

Arkadaşlar ve canim hocalarim  rica ettsem bu soruya bakabilir misiniz lütfen  bunu cvplmam gerekiyor  !

29 May 2021 Cmt 21:48 tarihinde MATEMATİK GEOMETRİ <matxy...@gmail.com> şunu yazdı:
20210531_184727.jpg

güzin bahar güvendik

melek daha önce hocalarımızın çözdüğü soruları tekrar soruyorsun, daha önceki sorduğun soru da daha önce çözülmüştü. Gecen haftadan itibaren paylaşılan soru ve çözümlere tekrar bakarsan göreceksin. Bu soru yakın zamanda çözülmüştü, gününü hatırlamıyorum fakat paylaşımlar arasında mevcut.

Windows Posta cihazından gönderildi

Kimden: Melek Kılıç
Gönderme tarihi: ‎2‎ ‎Haziran‎ ‎2021‎ ‎Çarşamba ‎10‎:‎50
Kime: tm...@googlegroups.com

Melek Kılıç

Tm canım