Ucgen çizimi

Mustafa Mustafa

Bakarmısınız rica etsem
20220127_214811.jpg

HASAN ATA

to 's_ozyilmaz' via TMOZ
40

Mustafa Mustafa <ebru...@gmail.com>, 27 Oca 2022 Per, 21:53 tarihinde şunu yazdı:
Bakarmısınız rica etsem

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CA%2BnduESmbD%2BKdAOUdD2qtBM170i9q%2BqbCU_oKj96ghNNNUC%2B6Q%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Mustafa Mustafa

Hocam üçgeni nasıl çizdiniz gönderebilir misiniz

Bianca

27 Oca 2022 Per 23:26 tarihinde Mustafa Mustafa <ebru...@gmail.com> şunu yazdı:
IMG_20220128_000445.jpg

Mustafa Mustafa

Çok teşekkür ederim hocam emeğinize sağlık

Bianca

Ne demek hocam.

SENA ÖNCÜ

Bu soruda benim anlamadığım bir nokta var hocam. Bir üçgende, üçgenin içinde çizilen bir doğru parçası, üçgenin bir kenarına nasıl eşit oluyor?

Bianca

Hocam ben öğrenciyim. :)
Ne kadarı doğru bilmiyorum ama bir şeyler düşündüm. Belki fikir verir.
Haklı olabilirsiniz.
BED üçgeni ve ABC üçgenlerinin çevrel çemberlerini çizdiğimizde BED üçgeninin çevrel çemberinin yarıçapının daha küçük olduğunu soruda verilen bilgilerden çıkartıyoruz sanırım.
 O zaman iki çembere de ait kirişleri gören açı ,yani ABC açısı, olduğu zaman iki kiriş   ,yani ED ile AC, birbirine eşit gelmiyor. ED her zaman küçük geliyor sanırım.

28 Oca 2022 Cum 16:01 tarihinde SENA ÖNCÜ <oncus...@gmail.com> şunu yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/ef74e95c-3c92-48c6-892d-e6cb7797a0c3n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

SENA ÖNCÜ

Ben de öğrenciyim, aslında mezunum ama hocalarımızın yanında her zaman öğrenciyiz :)

Eğer her zaman küçük olmak zorundaysa, ki öyle olduğunu düşünüyorum, acaba soru bunu düşünmemizi ve buna göre hareket etmemizi isteyecek kadar deteylı bir soru olabilir mi?
Yani çözüm farklı bir çizim gerektiriyor olabilir mi ?