Re: [tmoz:411737] mod-medyan YGS de çıkabilir mi? sizce

mehmet arslan

Final dersaneleri bu hafta öğrencilerine kesin çıkacak  demiş :))
ama  neye  göre bilmiyorum

24 Mart 2011 20:35 tarihinde ibrahim başay <ibrahimt...@gmail.com> yazdı:

--
ibrahim turan başay(öğretmen)

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
PROMETHEUS

Message has been deleted

sinan aşık

[s.a]

Bir dersanedeki bir hoca da     a = b (mod c)  ifadesinde a/x = b/x (mod c/x)  kullandırtacak bir soru sorulcak demiş:))

yu

hocam bunlar müfredatta varmı korkmaya basladım valla

Sercan KOÇAK -- Öğretmen Ankara

Eğer çıkarsa öğrenciler için havadan puan alma soruları olur. Keşke
çıksa..

Hakan Atas

isin komik yanı şu biraz önce bir öğrencim aradı hocam femde soylemisler mod medyan çıkıyormuş diye :))

murat yalcin(öğretmen)

HAKAN HOCAM ORTALIGI BULANDIRMANIN LUZUMU VARMI HANGİ FEMDE SÖYLEMİŞLER BEN NİYE BİLMİYOM

25 Mart 2011 19:37 tarihinde Hakan Atas <promet...@gmail.com> yazdı:

--

 Derdin mi var? " Lâ tahzen innallâhe meanâ " ( Üzülme Allah bizimledir )

Hakan Atas

hocam bu ne tepki sizin fem hariç her yerde söylemişler mi diyeyim ne dememi bekliyorsunuz benim yazdığımı anlamıyorsunuz ben işin komik yanı diye başlıyorum yukarıda final yazıyor ses çıkaran olmuyor fem deyince birileri parlıyor hay Allahım!!!

2011/3/25 erdal karaburun (Öğretmen) <ekara...@gmail.com>
:))) ayıkla pirincin taşını Murat hocam...:)

25 Mart 2011 19:42 tarihinde murat yalcin(öğretmen) <gmurat...@gmail.com> yazdı:

--
Milli varlığımızın temelini;milli şuurda ve milli birlikte görmekteyiz.
Mustafa Kemal ATATÜRK

murat yalcin(öğretmen)

FEMDE BEN VARSAM benim adımdanda böyle bişey cıkmadıgına göre siz benim adıma yadaa oteki sahıs konusamaz...

Hakan Atas

bak murat hocam adabını takın özelden yazdım özelden cevap ver. kime ne yazacağını sen mi öğreteceksin?

şu başlığı kapatsanız süper olur insaf ya

murat yalcin(öğretmen)

muhatap olmazsiniz fem le alakalı böyle yerli yersiz konusmazsınız olur biter... ula sınavda gercektan cıkcak bence cıkmazda:):) fem sorualrı dağıttı olcak yine bea adap?

Hakan Atas

bu sefer final vermiş :)
hocam bu nasıl bir şehir efsanesidir on dk önce bir arkadaş aradı finalden ya çocuklar bugün mod medyan sordu bende müfredatta yok ne alaka dedim diyor :=)

murat yalcin(öğretmen)

neysem yine özurduleyen ben olayım... okumamıs olun böyle kurm adi vereek te insanları tohmette bırakmayalım
ya su fem sanal aleme bulastırmayın benim cinlerimi cıkarmayın....
10 senedir burdayim bir defa fem demedim ya :...... bir tavisye bile yazmadım

Mustafa Gurbuz

E o müfredatta turk bayragi da var,fraktallar da..açıklık da var..biraz daha geriye gidersek ilkokuldan hayat bilgisi :)) bu isin sonu yok ki ?eğer hakkaten sorarlarsa yeni egitim yılında ygs-Lys hazırlık kitapları artık tüm dersler diye çıkar :)okuma yazmadan baslar artık ..

iPhone'umdan gönderildi

Cahit Kayaer

Eğik çizgilerden :-)))))))))))

inicolas

Medyan ı anlatan dersaneler ....

On 26 Mart, 12:43, Cahit Kayaer <cahitkayae...@gmail.com> wrote:
> Eğik çizgilerden :-)))))))))))

İbrahim KIR

Belli değil mi :)

--
İbrahim KIR
Cumhuriyet Anadolu Lisesi

uğur becerik

Her yıl aynı noktaya geliyoruz, asıl mod burada arkadaşlar. Olay lys'nin ötesinde, devletle ilgisi olan her konuda, devlet yönetiminde bulunan grup, diğerlerini şüpeye düşürüyü. Acaba şucu olduğu için mi müdür oldu, acaba şucu olduğu için mi burs aldı, işe alındı, sınav soruları verildi mi, polis onlarda mı, yargı da mı onlara geçti vs vs vs.
Ben şüpe edene de hak veriyorum, suçsuzken suçlanana da. Ülke normale dönerse herşey kendiliğinden düzelir diye düşünüyorum.

zafer celikoz

Why this is marked as abuse? It has been marked as abuse.
Report not abuse

CiHaN

Kul hakkından bahsedip kul hakkı yemenin ne kadar günah olduğunu
bilememek budur sanırım. Allah sizi bildiği gibi yapsın. Hak
yiyenlerde hakkım varsa haram zıkkım olsun.

erdal karaburun (Öğretmen)