2008 Şubat Tatili TMOZ Buluşması

eky

to tm...@googlegroups.com, e...@egitimokulu.com

4 Şubat Pazartesi 15:00 - 18:00 / İhlas Koleji Konferans Salonu Yenibosna - İstanbul

Katılım Listesi değiştikçe güncellenmektedir. Katılım listesinin son durumu için tıklayınız...

Listeye ismini yazdırmak isteyen meslektaşlarımız. Adı Soyadı - Bulunduğu İli yazarak bu mesaja cevap yazabilir. Gerekli görüldüğünde sizinle iribata geçilebilir veya en kısa zamanda listeye isminiz eklenir.

  • Programa erken gelen meslektaşlarımız için saat 13:00 da Mustafa Yağcı hocamızın organizatörlüğünde matematik zümresi yapılacaktır. Konu: "IZOGONAL ve IZOTOMIK DOGRULAR" "Simedyan ve Brocard Noktaları"
  • Matematik ile ilgili doküman, program, ... paylaşımı için havuz oluşturulacaktır. Paylaşıma katılmak isteyen arkadaşlarımızın hazırlıklı gelmeleri rica olunur. Doküman havuzuna destek vererek materyal çeşitliliğini artırabilirsiniz.
  • Programda konuşma veya mesleki bilgi konusunda kısa yöntem sunmak isteyen arkadaşlarımız en geç cuma akşamına kadar (25 ocak) irtibata geçmelidir.
  • Katılım listesinin son hali güvenliğe verilecektir. Listede ismi olmayanlar programa alınmayacaktır. Bunun anlayışla karşılanacağını ümit ediyorum. Nihai katılım listesi oluştu sayılır, durumu belirsiz meslektaşlarımız var. Onlar da programımıza katılacaksa en kısa zamanda bilgi vermeleri işlerimizi kolaylaştıracaktır.
  • Programın keyifli ve faydalı geçmesi için fikirlerinizi özel mesaj olarak veya telefonda söylemekten lütfen çekinmeyiniz. Bu programın yapılma nedeni öncelikle tanışmak olduğunun altını çizmek isterim. Programda her meslektaşımıza kısaca kendisini tanıtması için mikrofon uzatılacak tmoz hakkında görüşü ve ileriye dönük beklentilerin neler olduğu sorulacak video kaydı alınacaktır. Bu konuda da hazırlıklı olunması zaman kaybını azaltacaktır. Bu program akışında veya programdaki herhangi bir zamanda muhakkak yapılacaktır.
  • Farklı illerden bile olsa aynı saatlerde İstanbul otagarında olacak arkadaşlarımız vardır. Eğer arkadaşlarımız hangi saatlerde gelebileceklerini buraya yazarlarsa otogarda toplanıp birlikte programa gelmeleri mümkün olabilir.

Ulaşım:

İhlas Koleji Toplantı Salonu Haritası
Açılan sayfada üst sağ ve sol butonlarla yakınlaştırıp uzaklaştırabilirsiniz. Hatta uydu görüntüsü ve haritayı birlikte inceleyebilirsiniz.

Esenler Otogarından gelecek arkadaşlarımız Metroyu kullanabilir. İneceğiniz istasyon yenibosna  istasyonudur.

Uçakla gelecek arkadaşlarımız da aynı metroyu kullanabilir. İnilecek istasyon yenibosna istasyonudur.

Metro kullanacak arkadaşlarımız ...

İETT kullacak arkadaşlarımız hat ve otobüs saatleri hakkında bilgi almak istiyorsa aşağıdaki linkten istifade edilebilir. Otobüs numaraları sefer saatleri ve güzergah haritasından istifade edebilirsiniz...

Son Güncel Katılım Listesi

Şuan için katılım listesi;

  1. Ahmet Arduc - İstanbul
  2. Ahmet Demir - İstanbul
  3. Ahmet Duran - Çorum
  4. Ali Bozkurt - İstanbul
  5. Ali İnan - Konya
  6. Ali Kocabıyık - İstanbul
  7. Alpaslan Ceran - Ankara
  8. Atilla Mert - İstanbul
  9. Başak Salık - Gelibolu
  10. Bertan Çatak - İzmir
  11. Derviş Oktay - Kırşehir
  12. Durmuş Ali Çelik - Üsküdar
  13. Enes Tepe - Afyonkarahisar
  14. Engin Özen - İstanbul
  15. Erdan Bayam -
  16. Erdem Danyeli - Ankara
  17. Erhan Ertürk -
  18. Erkan Kaygusuz - İstanbul
  19. Ersin Ovacık - Lüleburgaz
  20. Ersoy Acar - Erzincan
  21. Erşan Menekşe - Trabzon
  22. Eyüp Kamil Yeşilyurt - İstanbul
  23. Fatih Yıldız - İstanbul
  24. Fethi Günay - Tekirdağ
  25. Gökan Demir - Bursa
  26. Gökhan Keçeci - İzmir
  27. Gülnihal Turgut -
  28. Gürhan Murat Aydın - İstanbul
  29. Gürkan Gülcemal - Konya
  30. Hakan Ataş - İstanbul
  31. Hasan Yaşayacak -
  32. Hikmet Çelik - İstanbul
  33. Hüseyin Cahit Yücel - Çorum
  34. İbrahim Başay - Manisa
  35. İbrahim Etem Özdemir - İstanbul
  36. İbrahim Kuşçuoğlu - İzmir
  37. İbrahim Yeşeri - Konya
  38. İmran Sığırcı - Konya
  39. Kasım Atlı - Konya
  40. Kerem Altınorak -
  41. Mehmet Karayel -
  42. Mehmet Yurdakul - İstanbul
  43. Murat Akkuş - Bursa
  44. Murat Yalçın - İstanbul
  45. Murat Öztürk -
  46. Mustafa Karakoç - Muğla
  47. Mustafa Yağcı - Adana
  48. Nasri Çelik -İstanbul
  49. Nazike Özcan - İstanbul
  50. Necmi Akbulut - Bursa
  51. Neriman Tekeli - İstanbul
  52. Samet Gül - İstanbul
  53. Saygın Dinçer - Ankara
  54. Selim Yüksel - Bursa
  55. Selçuk Özmen - Ankara
  56. Serdar Dizbay - Kocaeli
  57. Sevim Oğuz - Aydın
  58. Seyyid Sancar - Isparta
  59. Sinan Aşık - İstanbul
  60. Taylan Oktay - İskenderun
  61. Telat İskender - Ümraniye
  62. Tolga Güleğlen - Balıkesir
  63. Tolga Çelik -
  64. Tuncay Abacık - Tekirdağ
  65. Uğur Cesur - Konya
  66. Vedat Aksunger -
  67. Vildan Balta - İstanbul
  68. Volkan Saçmalıoğlu - Adana
  69. Vural Aksankuş - İstanbul
  70. Yavuz Demirdöğen - Ankara
  71. Yıldıray Sancak - İstanbul
  72. Zafer Ercimen - Bolu
  73. Zekeriya Dur - Silivri
  74. Önder Uysal - İnegöl
  75. Öznur Özdemir - Kocaeli
  76. Ünal Canal - İstanbul
  77. Şahin Danişman - İstanbul
Program hakkında iletişim için;
eyupkamil...@gmail.com
0505 468 27 60

(Önceki mesajlara ulaşmada sıkıntı çekildiği uyarısı geldiğinden bu mesaj yeni başlıkla gönderilmiştir...)

cengizgumus

to TMOZ
katılmak istiyorum CENGİZ GÜMÜŞ -İSTANBUL
İSTANBUL ATATÜRK ANADOLU LİSESİ 0505 5825822

On 24 Ocak, 03:42, eky <eyupkamilyesily...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Şuan için katılım listesi;Ahmet Arduc - İstanbulAhmet Demir - İstanbulAhmet Duran - ÇorumAli Bozkurt - İstanbulAli İnan - KonyaAli Kocabıyık - İstanbulAlpaslan Ceran - AnkaraAtilla Mert - İstanbulBaşak Salık - GeliboluBertan Çatak - İzmirDerviş Oktay - KırşehirDurmuş Ali Çelik - ÜsküdarEnes Tepe - AfyonkarahisarEngin Özen - İstanbulErdan Bayam -Erdem Danyeli - AnkaraErhan Ertürk -Erkan Kaygusuz - İstanbulErsin Ovacık - LüleburgazErsoy Acar - ErzincanErşan Menekşe - TrabzonEyüp Kamil Yeşilyurt - İstanbulFatih Yıldız - İstanbulFethi Günay - TekirdağGökan Demir - BursaGökhan Keçeci - İzmirGülnihal Turgut -Gürhan Murat Aydın - İstanbulGürkan Gülcemal - KonyaHakan Ataş - İstanbulHasan Yaşayacak -Hikmet Çelik - İstanbulHüseyin Cahit Yücel - Çorumİbrahim Başay - Manisaİbrahim Etem Özdemir - İstanbulİbrahim Kuşçuoğlu - İzmirİbrahim Yeşeri - Konyaİmran Sığırcı - KonyaKasım Atlı - KonyaKerem Altınorak -Mehmet Karayel -Mehmet Yurdakul - İstanbulMurat Akkuş - BursaMurat Yalçın - İstanbulMurat Öztürk -Mustafa Karakoç - MuğlaMustafa Yağcı - AdanaNasri Çelik -İstanbulNazike Özcan - İstanbulNecmi Akbulut - BursaNeriman Tekeli - İstanbulSamet Gül - İstanbulSaygın Dinçer - AnkaraSelim Yüksel - BursaSelçuk Özmen - AnkaraSerdar Dizbay - KocaeliSevim Oğuz - AydınSeyyid Sancar - IspartaSinan Aşık - İstanbulTaylan Oktay - İskenderunTelat İskender - ÜmraniyeTolga Güleğlen - BalıkesirTolga Çelik -Tuncay Abacık - TekirdağUğur Cesur - KonyaVedat Aksunger -Vildan Balta - İstanbulVolkan Saçmalıoğlu - AdanaVural Aksankuş - İstanbulYavuz Demirdöğen - AnkaraYıldıray Sancak - İstanbulZafer Ercimen - BoluZekeriya Dur - SilivriÖnder Uysal - İnegölÖznur Özdemir - KocaeliÜnal Canal - İstanbulŞahin Danişman - İstanbulProgram hakkında iletişim için;eyupkamil...@gmail.com

ibrahim sahin

Eky   hocam katılamayacak  durumda olanların hali ne olacak onlar bu dökümanlardan yararlanamayacakmı yani ,mesala ben çok katılmayı istediğim halde katılamıyorum.Dökümanlardan bizde istifade edebilsek  iyi olur.selam ve saygılar

> Şuan için katılım listesi;Ahmet Arduc - İstanbulAhmet Demir - İstanbulAhmet Duran - ÇorumAli Bozkurt - İstanbulAli İnan - KonyaAli Kocabıyık - İstanbulAlpaslan Ceran - AnkaraAtilla Mert - İstanbulBaşak Salık - GeliboluBertan Çatak - İzmirDerviş Oktay - KırşehirDurmuş Ali Çelik - ÜsküdarEnes Tepe - AfyonkarahisarEngin Özen - İstanbulErdan Bayam -Erdem Danyeli - AnkaraErhan Ertürk -Erkan Kaygusuz - İstanbulErsin Ovacık - LüleburgazErsoy Acar - ErzincanErşan Menekşe - TrabzonEyüp Kamil Yeşilyurt - İstanbulFatih Yıldız - İstanbulFethi Günay - TekirdağGökan Demir - BursaGökhan Keçeci - İzmirGülnihal Turgut -Gürhan Murat Aydın - İstanbulGürkan Gülcemal - KonyaHakan Ataş - İstanbulHasan Yaşayacak -Hikmet Çelik - İstanbulHüseyin Cahit Yücel - Çorumİbrahim Başay - Manisaİbrahim Etem Özdemir - İstanbulİbrahim Kuşçuoğlu - İzmirİbrahim Yeşeri - Konyaİmran Sığırcı - KonyaKasım Atlı - KonyaKerem Altınorak -Mehmet Karayel -Mehmet Yurdakul - İstanbulMurat Akkuş - BursaMurat Yalçın - İstanbulMurat Öztürk -Mustafa Karakoç - MuğlaMustafa Yağcı - AdanaNasri Çelik -İstanbulNazike Özcan - İstanbulNecmi Akbulut - BursaNeriman Tekeli - İstanbulSamet Gül - İstanbulSaygın Dinçer - AnkaraSelim Yüksel - BursaSelçuk Özmen - AnkaraSerdar Dizbay - KocaeliSevim Oğuz - AydınSeyyid Sancar - IspartaSinan Aşık - İstanbulTaylan Oktay - İskenderunTelat İskender - ÜmraniyeTolga Güleğlen - BalıkesirTolga Çelik -Tuncay Abacık - TekirdağUğur Cesur - KonyaVedat Aksunger -Vildan Balta - İstanbulVolkan Saçmalıoğlu - AdanaVural Aksankuş - İstanbulYavuz Demirdöğen - AnkaraYıldıray Sancak - İstanbulZafer Ercimen - BoluZekeriya Dur - SilivriÖnder Uysal - İnegölÖznur Özdemir - KocaeliÜnal Canal - İstanbulŞahin Danişman - İstanbulProgram hakkında iletişim için;eyupkamilyesilyurt@ gmail.com

eky

to TMOZ
İbrahim hocam o büyüklükteki bir arşiv için en az 10 dvd gerekiyor ki
bunların yazılması bile çok zaman alacak. Takdir edersiniz ki böyle
bir arşivin tamamı netten dağıtılamaz. DVD yapıp gönderin deseniz bile
böyle bir arşivi binlerce kişi isteyecek ki varın zaman hesabını siz
yapın. Herşeyden daha önemlisi böyle bir paylaşım ancak bir kaç
arkadaşın kendi aralarında paylaşabilecekleri türden. Önce
düzenlenecek ve bir kısmı arşiv foruma konulacak. Tabii bu iş bile
zaman alacaktır. Yaza da bir tmoz tanışması düzenlenebilirse o zaman
da katılanlar arasında benzeri bir paylaşım yapılabilir. Kısaca
söylemek gerekirse her yönüyle zor bir istekte bulunmuşsunuz.

On 24 Ocak, 15:57, "ibrahim sahin" <ibrahim14sa...@gmail.com> wrote:
> [...]
> dökümanlardan yararlanamayacakmı yani ,mesala ben çok katılmayı istediğim
> halde katılamıyorum.Dökümanlardan bizde istifade edebilsek iyi

Tamer

to TMOZ
Hocam beni de ekler misiniz.Tamer GÜÇKAYA- BURSA
ÇAĞDAŞ NOVA DERSHANESİ 0.536.351 78 41

> [...]
> dökümanlardan yararlanamayacakmı yani ,mesala ben çok katılmayı istediğim
> halde katılamıyorum.Dökümanlardan bizde istifade edebilsek iyi

ibrahim sahin

Açıklamalarınız için teşekkürler   Eky   hocam, ben Fatih  hocamdan  zahmet olmazsa alırım.selamlar

Serkan Yılmaz

sömestir programım yeni belli oldu.Hocam benide ekleyebilirmisiniz   SERKAN YILMAZ -İSTANBUL

harun kan

24.01.2008 tarihinde Serkan Yılmaz <yilm...@gmail.com> yazmış:
sömestir programım yeni belli oldu.Hocam benide ekleyebilirmisiniz   SERKAN YILMAZ -İSTANBUL

Harun Kan
Fethiye-muğla
0 505 262 9859

NashGeo

to TMOZ
Hocam benide aranıza kabul ederseniz sevinirim;

Mustafa ÇÖRDÜK - İSTANBUL
0505 697 38 85

Saygılarımla...

handan tasan

handan taşan/ANKARA ( katılacagım)

eky

Otogar veya Hava alanından metroya binip yenibosnaya gelen arkadaşlarımız resimdeki mavi yolu kullanabilir.

Katılım için son gün belirlememiz gerekiyor. Son gün olarak 1 şubat cuma günü yeterli olur olur kanaatindeyiz özel durumu olan arkadaşlarla irtibata geçelim.

Tanışma programına katılan her arkadaşa mikrofon uzatılacak ve kendini tanıtmasını isteyeceğiz, keyifli güzel bir tanışma programı olması temennisiyle...

Güncel Katılım Listesi için tıklayınız...

    1. Ahmet Arduc - İstanbul
    2. Ahmet Demir - İstanbul
    3. Ahmet Duran - Çorum
    4. Ali Bozkurt - İstanbul
    5. Ali İnan - Konya
    6. Ali Kocabıyık - İstanbul
    7. Alpaslan Ceran - Ankara
    8. Atilla Mert - İstanbul
    9. Başak Salık - Gelibolu
    10. Bertan Çatak - İzmir
    1. Cengiz Gümüş - İstanbul
    1. Derviş Oktay - Kırşehir
    2. Durmuş Ali Çelik - Üsküdar
    3. Enes Tepe - Afyonkarahisar
    4. Engin Özen - İstanbul
    1. Erdan Bayam - İstanbul
    1. Erdem Danyeli - Ankara
    2. Erhan Ertürk -
    3. Erkan Kaygusuz - İstanbul
    4. Ersin Ovacık - Lüleburgaz
    5. Ersoy Acar - Erzincan
    6. Erşan Menekşe - Trabzon
    7. Eyüp Kamil Yeşilyurt - İstanbul
    8. Fatih Yıldız - İstanbul
    9. Fethi Günay - Tekirdağ
    10. Gökan Demir - Bursa
    11. Gökhan Keçeci - İzmir
    12. Gülnihal Turgut -
    13. Gürhan Murat Aydın - İstanbul
    14. Gürkan Gülcemal - Konya
    15. Hakan Ataş - İstanbul
    1. Hakan Kuş - Bursa
    2. Handan Taşan - Ankara
    3. Harun Kan - Fethiye Muğla
    1. Hasan Yaşayacak -
    2. Hikmet Çelik - İstanbul
    3. Hüseyin Cahit Yücel - Çorum
    4. İbrahim Başay - Manisa
    5. İbrahim Etem Özdemir - İstanbul
    6. İbrahim Kuşçuoğlu - İzmir
    7. İbrahim Yeşeri - Konya
    8. İmran Sığırcı - Konya
    1. İsmail Pala - İstanbul
    2. Kasım Aslan - İstanbul
    1. Kasım Atlı - Konya
    2. Kerem Altınorak -
    3. Mehmet Karayel -
    4. Mehmet Yurdakul - İstanbul
    5. Murat Akkuş - Bursa
    6. Murat Yalçın - İstanbul
    7. Murat Öztürk -
    8. Mustafa Karakoç - Muğla
    9. Mustafa Yağcı - Adana
    1. Mustafa Çördük - İstanbul
    1. Nasri Çelik -İstanbul
    2. Nazike Özcan - İstanbul
    3. Necmi Akbulut - Bursa
    1. Nergis Öksüz - İstanbul
    1. Neriman Tekeli - İstanbul
    2. Samet Gül - İstanbul
    3. Saygın Dinçer - Ankara
    4. Selim Yüksel - Bursa
    5. Selçuk Özmen - Ankara
    6. Serdar Dizbay - Kocaeli
    1. Serkan Yılmaz - İstanbul
    1. Sevim Oğuz - Aydın
    2. Seyyid Sancar - Isparta
    3. Sinan Aşık - İstanbul
    1. Tamer Güçkaya - Bursa
    1. Taylan Oktay - İskenderun
    2. Telat İskender - Ümraniye
    3. Tolga Güleğlen - Balıkesir
    4. Tolga Çelik -
    5. Tuncay Abacık - Tekirdağ
    6. Uğur Cesur - Konya
    7. Vedat Aksunger -
    8. Vildan Balta - İstanbul
    9. Volkan Saçmalıoğlu - Adana
    10. Vural Aksankuş - İstanbul
    11. Yavuz Demirdöğen - Ankara
    12. Yıldıray Sancak - İstanbul
    1. Yusuf Tokdaş - İstanbul
    1. Zafer Ercimen - Bolu
    2. Zekeriya Dur - Silivri
    3. Önder Uysal - İnegöl
    4. Öznur Özdemir - Kocaeli
    5. Ünal Canal - İstanbul
    6. Şahin Danişman - İstanbul
    1. Şükrü Türkmen - Ankara

    metro_kolej.jpg

    ANIL GÜRER

    1. Ahmet Arduc - İstanbul
    2. Ahmet Demir - İstanbul
    3. Ahmet Duran - Çorum
    4. Ali Bozkurt - İstanbul
    5. Ali İnan - Konya
    6. Ali Kocabıyık - İstanbul
    7. Alpaslan Ceran - Ankara
    8. Atilla Mert - İstanbul
    9. Başak Salık - Gelibolu
    10. Bertan Çatak - İzmir
    11. Cengiz Gümüş - İstanbul
    12. Derviş Oktay - Kırşehir
    1. Enes Tepe - Afyonkarahisar
    2. Engin Özen - İstanbul
    3. Erdan Bayam - İstanbul
    4. Erdem Danyeli - Ankara
    5. Erhan Ertürk -
    6. Erkan Kaygusuz - İstanbul
    7. Ersin Ovacık - Lüleburgaz
    8. Ersoy Acar - Erzincan
    9. Erşan Menekşe - Trabzon
    1. Fatih Yıldız - İstanbul
    2. Fethi Günay - Tekirdağ
    3. Gökan Demir - Bursa
    4. Gökhan Keçeci - İzmir
    5. Gülnihal Turgut -
    1. Gürkan Gülcemal - Konya
    2. Hakan Ataş - İstanbul
    3. Hakan Kuş - Bursa
    4. Handan Taşan - Ankara
    1. Hasan Yaşayacak -
    2. Hikmet Çelik - İstanbul
    1. İbrahim Başay - Manisa
    1. İbrahim Kuşçuoğlu - İzmir
    2. İbrahim Yeşeri - Konya
    3. İmran Sığırcı - Konya
    4. İsmail Pala - İstanbul
    5. Kasım Aslan - İstanbul
    6. Kasım Atlı - Konya
    7. Kerem Altınorak -
    8. Mehmet Karayel -
    9. Mehmet Yurdakul - İstanbul
    10. Murat Akkuş - Bursa
    11. Murat Yalçın - İstanbul
    12. Murat Öztürk -
    13. Mustafa Karakoç - Muğla
    14. Mustafa Yağcı - Adana
    15. Mustafa Çördük - İstanbul
    16. Nasri Çelik -İstanbul
    17. Nazike Özcan - İstanbul
    18. Necmi Akbulut - Bursa
    19. Nergis Öksüz - İstanbul
    20. Neriman Tekeli - İstanbul
    21. Samet Gül - İstanbul
    22. Saygın Dinçer - Ankara
    23. Selim Yüksel - Bursa
    24. Selçuk Özmen - Ankara
    25. Serdar Dizbay - Kocaeli
    26. Serkan Yılmaz - İstanbul
    27. Sevim Oğuz - Aydın
    28. Seyyid Sancar - Isparta
    29. Sinan Aşık - İstanbul
    30. Tamer Güçkaya - Bursa
    31. Taylan Oktay - İskenderun
    32. Telat İskender - Ümraniye
    33. Tolga Güleğlen - Balıkesir
    34. Tolga Çelik -
    35. Tuncay Abacık - Tekirdağ
    36. Uğur Cesur - Konya
    37. Vedat Aksunger -
    38. Vildan Balta - İstanbul
    39. Volkan Saçmalıoğlu - Adana
    40. Vural Aksankuş - İstanbul
    41. Yavuz Demirdöğen - Ankara
    42. Yıldıray Sancak - İstanbul
    43. Yusuf Tokdaş - İstanbul
    44. Zafer Ercimen - Bolu
    45. Zekeriya Dur - Silivri
    46. Önder Uysal - İnegöl
    47. Öznur Özdemir - Kocaeli
    48. Ünal Canal - İstanbul
    49. Şahin Danişman - İstanbul
    50. Şükrü Türkmen - Ankara
    51. Anıl Gürer-Aydın

    Message has been deleted

    yigit demircan

    to TMOZ
    Hocam bende yeni katıldım aranıza.Bende katılmak istiyorum.
    Yiğit Demircan / BURSA
    0505 600 25 27
    On 26 Ocak, 18:36, eky <eyupkamilyesily...@gmail.com> wrote:
> [...]
    >  Güncel Katılım Listesi için tıklayınız...Ahmet Arduc - İstanbulAhmet Demir - İstanbulAhmet Duran - ÇorumAli Bozkurt - İstanbulAli İnan - KonyaAli Kocabıyık - İstanbulAlpaslan Ceran - AnkaraAtilla Mert - İstanbulBaşak Salık - GeliboluBertan Çatak - İzmirCengiz Gümüş - İstanbulDerviş Oktay - KırşehirDurmuş Ali Çelik - ÜsküdarEnes Tepe - AfyonkarahisarEngin Özen - İstanbulErdan Bayam - İstanbulErdem Danyeli - AnkaraErhan Ertürk -Erkan Kaygusuz - İstanbulErsin Ovacık - LüleburgazErsoy Acar - ErzincanErşan Menekşe - TrabzonEyüp Kamil Yeşilyurt - İstanbulFatih Yıldız - İstanbulFethi Günay - TekirdağGökan Demir - BursaGökhan Keçeci - İzmirGülnihal Turgut -Gürhan Murat Aydın - İstanbulGürkan Gülcemal - KonyaHakan Ataş - İstanbulHakan Kuş - BursaHandan Taşan - AnkaraHarun Kan - Fethiye MuğlaHasan Yaşayacak -Hikmet Çelik - İstanbulHüseyin Cahit Yücel - Çorumİbrahim Başay - Manisaİbrahim Etem Özdemir - İstanbulİbrahim Kuşçuoğlu - İzmirİbrahim Yeşeri - Konyaİmran Sığırcı - Konyaİsmail Pala - İstanbulKasım Aslan - İstanbulKasım Atlı - KonyaKerem Altınorak -Mehmet Karayel -Mehmet Yurdakul - İstanbulMurat Akkuş - BursaMurat Yalçın - İstanbulMurat Öztürk -Mustafa Karakoç - MuğlaMustafa Yağcı - AdanaMustafa Çördük - İstanbulNasri Çelik -İstanbulNazike Özcan - İstanbulNecmi Akbulut - BursaNergis Öksüz - İstanbulNeriman Tekeli - İstanbulSamet Gül - İstanbulSaygın Dinçer - AnkaraSelim Yüksel - BursaSelçuk Özmen - AnkaraSerdar Dizbay - KocaeliSerkan Yılmaz - İstanbulSevim Oğuz - AydınSeyyid Sancar - IspartaSinan Aşık - İstanbulTamer Güçkaya - BursaTaylan Oktay - İskenderunTelat İskender - ÜmraniyeTolga Güleğlen - BalıkesirTolga Çelik -Tuncay Abacık - TekirdağUğur Cesur - KonyaVedat Aksunger -Vildan Balta - İstanbulVolkan Saçmalıoğlu - AdanaVural Aksankuş - İstanbulYavuz Demirdöğen - AnkaraYıldıray Sancak - İstanbulYusuf Tokdaş - İstanbulZafer Ercimen - BoluZekeriya Dur - SilivriÖnder Uysal - İnegölÖznur Özdemir - KocaeliÜnal Canal - İstanbulŞahin Danişman - İstanbulŞükrü Türkmen - Ankara

    mathematician

    to TMOZ
    Hasan SERİM İstanbul ( toplantıya katılmak istiyorum)
    0 505 221 49 65

> [...]
    > Şuan için katılım listesi;Ahmet Arduc - İstanbulAhmet Demir - İstanbulAhmet Duran - ÇorumAli Bozkurt - İstanbulAli İnan - KonyaAli Kocabıyık - İstanbulAlpaslan Ceran - AnkaraAtilla Mert - İstanbulBaşak Salık - GeliboluBertan Çatak - İzmirDerviş Oktay - KırşehirDurmuş Ali Çelik - ÜsküdarEnes Tepe - AfyonkarahisarEngin Özen - İstanbulErdan Bayam -Erdem Danyeli - AnkaraErhan Ertürk -Erkan Kaygusuz - İstanbulErsin Ovacık - LüleburgazErsoy Acar - ErzincanErşan Menekşe - TrabzonEyüp Kamil Yeşilyurt - İstanbulFatih Yıldız - İstanbulFethi Günay - TekirdağGökan Demir - BursaGökhan Keçeci - İzmirGülnihal Turgut -Gürhan Murat Aydın - İstanbulGürkan Gülcemal - KonyaHakan Ataş - İstanbulHasan Yaşayacak -Hikmet Çelik - İstanbulHüseyin Cahit Yücel - Çorumİbrahim Başay - Manisaİbrahim Etem Özdemir - İstanbulİbrahim Kuşçuoğlu - İzmirİbrahim Yeşeri - Konyaİmran Sığırcı - KonyaKasım Atlı - KonyaKerem Altınorak -Mehmet Karayel -Mehmet Yurdakul - İstanbulMurat Akkuş - BursaMurat Yalçın - İstanbulMurat Öztürk -Mustafa Karakoç - MuğlaMustafa Yağcı - AdanaNasri Çelik -İstanbulNazike Özcan - İstanbulNecmi Akbulut - BursaNeriman Tekeli - İstanbulSamet Gül - İstanbulSaygın Dinçer - AnkaraSelim Yüksel - BursaSelçuk Özmen - AnkaraSerdar Dizbay - KocaeliSevim Oğuz - AydınSeyyid Sancar - IspartaSinan Aşık - İstanbulTaylan Oktay - İskenderunTelat İskender - ÜmraniyeTolga Güleğlen - BalıkesirTolga Çelik -Tuncay Abacık - TekirdağUğur Cesur - KonyaVedat Aksunger -Vildan Balta - İstanbulVolkan Saçmalıoğlu - AdanaVural Aksankuş - İstanbulYavuz Demirdöğen - AnkaraYıldıray Sancak - İstanbulZafer Ercimen - BoluZekeriya Dur - SilivriÖnder Uysal - İnegölÖznur Özdemir - KocaeliÜnal Canal - İstanbulŞahin Danişman - İstanbulProgram hakkında iletişim için;eyupkamil...@gmail.com

    muysal

    arkadaşlar mrb
    bu buluşmada sizlerin arasında bulunmayı çok istiyordum.sizlerle tanışmak  bana çok büyük mutluluk verecekti.büyük ihtimalle bu toplantıda  bulunmayacagım.şubatın 1 ine kadar işlerim bitmeyecek  gibi gözüküyor.inşallah bundan sonraki genel buluşmada yanınızda bulunacagım.gerçekten çok büyük bir iş başarıyorsunuz.emegi geçen tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler.
    mevlüt uysal /ısparta

    nmat

    to TMOZ
    hocam ben ismimi yazdırmıştım ama bulunduğum ili belirteyim. herkes
    yazmış ben de yazayım:))
    gülnihal turgut
    burdur
    05055901407

    imran sigirci

    s.a ugur cesur hocam la beraber sabah 08:15 de ataturk havaalanında olacagız

    Cahit Kayaer

    İmran bu habere en çok Mustafa hocam sevinecek :-)))))))))))))))))))))   Buldu ders anlattıracak adamı ....

    imran sigirci

    ya cahit adamı hasta etme simdi mustafa hoca nıın aklına bisler dusecek vazgecerim ona gore

    27.01.2008 tarihinde Cahit Kayaer <cahitk...@gmail.com> yazmış:
    İmran bu habere en çok Mustafa hocam sevinecek :-)))))))))))))))))))))   Buldu ders anlattıracak adamı ....

    --

    www.superuclu.com
    http://superuclum.googlepages.com

    Cahit Kayaer

    :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))  Merak etme Başak hanım yardım eder sana kolanya falan tutar bayılırsan........

    imran sigirci

    imran sigirci

    yavuz demirdogen

    sabah sabah beraberiz o zaman imranım,
    cahit oradan sallıyo ama korkusuna gelkemedi tabi bişeyler anlattıracaklar diye
    senin kadaar bile cesareti yok onun boşver onu
    zaten dersanesi de matematikçi arıyo
    niyeküneki:???

    --
    içimden şu zalim şüpheyi kaldır
    ya sen gel ya beni oraya aldır

    Cahit Kayaer

    yavuz istiyosan alalım seni etüdçü lazım bize de :-)))))))))))

    yavuz demirdogen

    senin etütcün olmak şerftir
    ama söyliyim seni silersem karışmam

    27.01.2008 tarihinde Cahit Kayaer <cahitk...@gmail.com> yazmış:
    yavuz istiyosan alalım seni etüdçü lazım bize de :-)))))))))))

    murat yalcin

    masallah ne guzel muhbbet
    Allah nazrdan korusun

    2008/1/27, yavuz demirdogen <demi...@gmail.com>:
    haşirden ebede kadar yolculuğu devam eder.

    yavuz demirdogen

    hpcam inşallah sizlerle de muhabbtimiz artıracağız 4 şubatta umarız

    imran sigirci

    cahit sen varya sen.. gelseydin super olacaktı ama neyse yazın adana da gorusuruz

    Ahmet Bulduk

    Bu matematik sohbetine gerçekten doyum olmuyor. Eğer toplantıda böyle olacaksa şimdiden alkışlamak lazım.

    turgay yılmaz

    EYÜP HOCAM İYİ GECELER ALLAHTAN Bİ MANİ OLMAZ İSE BENDE KATILMAYI DÜŞÜNÜYORUM KENDİMİ KAYIT EDECEĞİM AMA NEREYE BİLEMİYORUM....

    İNŞALLAH SADECE DÜŞÜNMEKLE KALMAYIP PAZAR AKŞAMI BUNU İCRAATA GEÇİRMEK İÇİN YOLA ÇIKMAYI DÜŞÜNÜYORUM
      LİSTEYE BENİ DE EKLERSENİZ SEVİNİRİM....
     ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER .....

       TURGAY YILMAZ   KONYA  0505 489 21 43

    Yasar&Fatih

    Hava muhalefeti nedeniyle KAYSERi seferini iptal etmis bulunuyorum. Süpriz yapabilirim..

    2008/1/28 turgay yılmaz <matgeo5...@gmail.com>:

    --
    http://quassifreak.googlepages.com/home

    yasar...@msn.com

    Matematik Yaşam Kazanma Biçimi Değil Yaşam Biçimidir.

    İsmet Rusal MALKOÇ

    Bugün itibarı ile gelmem kesinleşti.
    İsmet Rusal MALKOÇ-Düzce

    LoST_

    to TMOZ
    bende katılmak istiyorum, geç kalmadım umarım..
    Okan Acar İstanbul...
    selamlar...
    Message has been deleted

    gokhankececi

    to TMOZ

    ismet hocam seninle tanışmak çok istiyordum mutlu ettin beni sevgi ile
    kal

    Yasar&Fatih

    İstanbuldayım ve dahil oldum memnuniyetle. Allah insana bişeyleri kaybettirirken başka şeyleri nasip ediyormuş :)) Kayseri olmadı yaşasın İSTANBULLLL :))))

    On 1/31/08, gokhankececi <gokhan...@gmail.com> wrote:

    ismet hocam seninle tanışmak çok istiyordum mutlu ettin beni sevgi ile
    kal

    eky

    2008 Şubat Tatili TMOZ Buluşması Katılım Listesi

    1 Adana Mustafa Yağcı - Adana
    2 Adana Volkan Saçmalıoğlu - Adana
    3 Afyon Enes Tepe - Afyonkarahisar
    4 Ankara Ahmet Vakur - Ankara
    5 Ankara Ali Ağacan Yükselen - Ankara
    6 Ankara Alpaslan Ceran - Ankara
    7 Ankara Erdem Danyeli - Ankara
    8 Ankara Handan Taşan - Ankara
    9 Ankara Saygın Dinçer - Ankara
    10 Ankara Selçuk Özmen - Ankara
    11 Ankara Sinan Şencan - Ankara
    12 Ankara Şükrü Türkmen - Ankara
    13 Ankara Yavuz Demirdöğen - Ankara
    14 Aydın Anıl Gürer - Aydın
    15 Aydın Sevim Oğuz - Aydın
    16 Balıkesir Tolga Güleğlen - Balıkesir
    17 Bolu Yaşar Şencan - Bolu
    18 Bolu Zafer Ercimen - Bolu
    19 Burdur Gülnihal Turgut - Burdur
    20 Bursa Gökan Demir - Bursa
    21 Bursa Hakan Kuş - Bursa
    22 Bursa Murat Akkuş - Bursa
    23 Bursa Necmi Akbulut - Bursa
    24 Bursa Selim Yüksel - Bursa
    25 Bursa Tamer Güçkaya - Bursa
    26 Bursa Yiğit Demircan - Bursa
    27 Çorum Ahmet Duran - Çorum
    28 Çorum Hüseyin Cahit Yücel - Çorum
    29 Düzce İsmet Rusal Malkoç - Düzce
    30 Erzincan Ersoy Acar - Erzincan
    31 Gelibolu Başak Salık - Gelibolu
    32 Isparta Seyyid Sancar - Isparta
    33 İnegöl Önder Uysal - İnegöl
    34 İskenderun Taylan Oktay - İskenderun
    35 İstanbul Ahmet Arduc - İstanbul
    36 İstanbul Ahmet Demir - İstanbul
    37 İstanbul Ali Bozkurt - İstanbul
    38 İstanbul Ali Kocabıyık - İstanbul
    39 İstanbul Atilla Mert - İstanbul
    40 İstanbul Cengiz Gümüş - İstanbul
    41 İstanbul Engin Özen - İstanbul
    42 İstanbul Erdan Bayam - İstanbul
    43 İstanbul Erkan Kaygusuz - İstanbul
    44 İstanbul Eyüp Kamil Yeşilyurt - İstanbul
    45 İstanbul Fatih Yıldız - İstanbul
    46 İstanbul Gürhan Murat Aydın - İstanbul
    47 İstanbul Hakan Ataş - İstanbul
    48 İstanbul Hasan Serim - İstanbul
    49 İstanbul Hikmet Çelik - İstanbul
    50 İstanbul İbrahim Etem Özdemir - İstanbul
    51 İstanbul İsmail Pala - İstanbul
    52 İstanbul Kasım Aslan - İstanbul
    53 İstanbul Kasım Koyuncu - İstanbul
    54 İstanbul Mehmet Yurdakul - İstanbul
    55 İstanbul Murat Öztürk - İstanbul
    56 İstanbul Murat Yalçın - İstanbul
    57 İstanbul Mustafa Çördük - İstanbul
    58 İstanbul Nasri Çelik -İstanbul
    59 İstanbul Nazike Özcan - İstanbul
    60 İstanbul Nergis Öksüz - İstanbul
    61 İstanbul Neriman Tekeli - İstanbul
    62 İstanbul Okan Acar - İstanbul
    63 İstanbul Samet Gül - İstanbul
    64 İstanbul Serkan Yılmaz - İstanbul
    65 İstanbul Sinan Aşık - İstanbul
    66 İstanbul Sinan Kanbir - İstanbul
    67 İstanbul Şahin Danişman - İstanbul
    68 İstanbul Tolga Çelik - İstanbul
    69 İstanbul Ünal Canal - İstanbul
    70 İstanbul Vedat Aksunger - İstanbul
    71 İstanbul Vildan Balta - İstanbul
    72 İstanbul Vural Aksankuş - İstanbul
    73 İstanbul Yıldıray Sancak - İstanbul
    74 İstanbul Yusuf Tokdaş - İstanbul
    75 İstanbul Erhan Ertürk - İstanbul
    76 İzmir Bertan Çatak - İzmir
    77 İzmir Gökhan Keçeci - İzmir
    78 İzmir İbrahim Kuşçuoğlu - İzmir
    79 Kırşehir Derviş Oktay - Kırşehir
    80 Kocaeli Öznur Özdemir - Kocaeli
    81 Kocaeli Serdar Dizbay - Kocaeli
    82 Konya Ali İnan - Konya
    83 Konya Gürkan Gülcemal - Konya
    84 Konya İbrahim Yeşeri - Konya
    85 Konya İmran Sığırcı - Konya
    86 Konya Kasım Atlı - Konya
    87 Konya Turgay Yılmaz - Konya
    88 Konya Uğur Cesur - Konya
    89 Lüleburgaz Ersin Ovacık - Lüleburgaz
    90 Manisa İbrahim Başay - Manisa
    91 Muğla Harun Kan - Fethiye Muğla
    92 Muğla Mustafa Karakoç - Muğla
    93 Silivri Zekeriya Dur - Silivri
    94 Tekirdağ Fethi Günay - Tekirdağ
    95 Tekirdağ Tuncay Abacık - Tekirdağ
    96 Trabzon Erşan Menekşe - Trabzon
    97 Ümraniye Telat İskender - Ümraniye
    98 Üsküdar Durmuş Ali Çelik - Üsküdar
    99   Kerem Altınorak - ???
    100   Mehmet Karayel - ???

    Cahit Kayaer

    Abi son listede buram buram memleketçilik kokuyor yaf :-))))))  Sayı 100 inanamıyorum ve tebrik ediyorum bizi artık sınıflar değil büyük salonlar anca paklar diyorum :-)))))

    Bu arada Ankaraya da bir sitem kardeşim bu kadar insan varsınız da neden toplanmıyoruz biz hiç. Sınıfta kaldık valla :-))))

    imran sigirci

    Cahit Kayaer

    Bırak yaf İmran ektin gene milleti :-)))))) Suçu bana atma barii ...

    yavuz demirdogen

    yaw ankara neden toplanmıyo diyosun sen ben saygın ve erdemden başka kim geliyo
    istanbulda seni de kaybettik oraya da gelmiyosun
    ankarada o kadar adam yokmuş bak
    imran bi çift laf da sana
    aferin yani ekiyosun ama bu kadar olur hani son güne bırakmayaydın
    neyse
    senin yerine yaşar hocamla hemhal olucaz demek ki
    02.02.2008 tarihinde Cahit Kayaer <cahitk...@gmail.com> yazmış:
    Bırak yaf İmran ektin gene milleti :-)))))) Suçu bana atma barii ...

    nmat

    to TMOZ
    hocam gelirken dökümanlar için ne getirelim alabilmek için
    teşekkürler

    On 2 Şubat, 12:41, "yavuz demirdogen" <demiya...@gmail.com> wrote:
> [...]
    > neyse
    > senin yerine yaşar hocamla hemhal olucaz demek ki

    Cahit Kayaer

    Kardeş niye gelemediğimizi söyledik... Elimizde olsa kaçırır mıydık o toplantıyı bea...

    Sınav yayınları genişletilmiş zümre başkanları toplantısı var 4-5 şubat Ankara İçkale Otel de ama dönüşte hemen toplanalım derim tatil bitmeden Cuma günü 8 şubat oluyor. Hem benim gibi katılamayanlara paylaşımları getirirseniz seviniriz :-)))))

    imran sigirci

    imran sigirci

    yavuz hocam  cahit e yuklenmeyin  ya yaslı baslı adam ben kendi rızamla gelmeme kararını verdim :)
    --

    www.superuclu.com
    http://superuclum.googlepages.com

    Cahit Kayaer

    Bu açıklama için teşekkür ederim kardeşim yaf yoksa millet benden bilecekti valla :-))))))))))))))

    eky

    Kerem Altınorak isimli hocmızı tanıyan var mı? yoksa sanal bir isim mi?
    Uzun süredir kendisine ulaşamadım...

    02.02.2008 tarihinde Cahit Kayaer <cahitk...@gmail.com> yazmış:

    Taylan OKTAY

    Mustafa hoca tahtaya çıkarıp ders anlattırır diye bir korkun yok yani İmran, tamamıyla şartlardan öylemi :))))))

    Google Talk : taylan...@gmail.com
    Yahoo         : taylan...@yahoo.com
    WEB           : http://taylan.oktay.googlepages.com/

    imran sigirci

    ehh iste :))ya zaten anlamadım ki simedyan falan ilk defa geo. ile gili bi seyi 2 kez bakmama ragmen anlamadım yaslanıyorum sanırım
    ya gercekten sponsor bulursam gelecem
    2008/2/2, Taylan OKTAY <taylan...@gmail.com>:

    --

    www.superuclu.com
    http://superuclum.googlepages.com

    albay

    İmran ben sponsor olurum sana....

    --
    bilgiyi uygularsanız büyürsünüz,paylaşırsanız efsane olursunuz...                                                    Yusuf Has Hacip   (Kutadgu Bilig)

    HÜSEYiN CAHiT YÜCEL(hcy)/ÇORUM

    murat yalcin

    niye imrangayet basit kenarortayların izogonal eslenikleridir:):)
    bak albayım sponsor oluyo kacırma valla... hasta ahasta ben kacırmamaya calısacam
    11 de medicalpark hast. randevum var sonra ordayım bi aksilik olmassa

    02.02.2008 tarihinde imran sigirci <imrans...@gmail.com> yazmış:

    --

    insan bir yolcudur. sabavetten gençliğe, gençlikten ihtiyarlığa, ihtiyarlıktan kabre, kabirden haşre,

    imran sigirci

    anladım basitmis kenarortayların seyi
    --

    www.superuclu.com
    http://superuclum.googlepages.com

    Kerem Altınorak

    eyüp hocam bugün giremedim nete
    sanal değilim :)
    attığınız mesajı da belki de yoğunluktan görememişimdir.
    kerem altınorak istanbul
    05053297267

    gokhankececi

    to TMOZ
    murat yalçın hocam hastayım ve başımızda ben hariç başka hastalıklar
    da var seninle tanışmayıda çok istiyorum mutlaka gel lütfen

    eky

    Toplantıya katılacak arkadaşlar varsa kamera getirebilirlerse memnun
    oluruz...

    baltacı77

    to TMOZ
    hocam bende katılcam faruk adalı istanbul çınar koleji telden aradım
    ulaşamadım sana

    onder uysal

    sabah 6.30 - 7 civarı istanbulda olacağım umarım yeni bir köyden indim şehire vakası yaratmam
    saygılarımla
    --
    www.onderuysal.com
    http://uysalonder2003.googlepages.com/

    Sanirdim kendim ayriyim
    Dost ayridir, ben gayriyim
    Beni bu hayale salan
    Bu sifat-i hayvan imis

    yunus emre

    Serkan Yılmaz

    hocam son dakika bandırmadan bir arkadaş ta gelecek ismi akın fedakar.listeye ekleyebilirseniz