ibrahim şahin hocam

h.yaşayacak(savaş kubaş anadolu lisesi öğretmen ESKİŞEHİR)

to tmoz
grubumuzun duayen hocalarından "bolu ibal"  dan ibrahim şahin hocamız haberi olan arkadaslar bilir beyin kanaması geçirmiş ve ameliyat olmuştur. kendisiyle yaptığımız görüşmede durumunun iyi olduğu haberini sevinçle öğrendik. çok çok geçmiş olsun diyoruz...
--
Farkli Olmak İstiyorsan FARKLİ Ol...

mehmet GÜLEŞEN

geçmiş olsun

27 Mayıs 2010 08:42 tarihinde h.yaşayacak(savaş kubaş anadolu lisesi öğretmen ESKİŞEHİR) <yasa...@gmail.com> yazdı:
[...]

* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilmektedir.
* Kitap yazarları veya yayın sorumlusu arkadaşların piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurmasından memnun oluruz. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap doküman istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız. Özellikle soru için pdf, bm p, doc, ppt, gibi yer kaplayan dosyalar kullanmayınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına sadece içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanmaya özen gösteriniz.
* Aynı mesajı defalarca göndermeyiniz.
* Spam mail gönderen adresler google tarasından yasaklanmaktadır.

--
BURDUR  ANADOLU  LİSESİ**Matematik, bilim adamlarının anlaşılmaz konuşmaları ya da hayatımızın en
güzel yıllarında başımıza bela olan bir ders değildir. Matematik bir yaşam biçimidir, hayata bakış açısıdır

sinan özaydin

değerli meslektaşımıza geçmiş olsun der ,
Cenab'ı Allah'tan acil şifalar dileriz.

27 Mayıs 2010 08:54 tarihinde mehmet GÜLEŞEN <mgmatem...@gmail.com> yazdı:

--
sinan özaydın
yerköy anadolu lisesi

imran sığırcı

gecmiş olsun hocam..

27 Mayıs 2010 09:11 tarihinde sinan özaydin <sinan.o...@gmail.com> yazdı:

--
www.superuclu.com

murat yalcin(öğretmen)

Allah acil sifa versin....Şafi ismiyle muamelede bulunsun...

27 Mayıs 2010 09:50 tarihinde imran sığırcı <imrans...@gmail.com> yazdı:

--

........Dünyanın lezzetleri, zevkleri ve zinetleri Halıkımızı, Mâlikimizi ve Mevlamızı bilmediğimiz takdirde Cennet de olsa Cehennemdir..........

cafer23

ALLAH ACİL ŞİFALAR VERSİN

On 27 Mayıs, 08:42, h.yaşayacak(savaş kubaş anadolu lisesi öğretmen

muratkandilci(öğretmen)

Geçmiş olsun hocam.

Ahmet Elmas

Geçmiş olsun dileklerimizi tekrarlar, kendilerine nice sağlık ve mutlu bir ömür dilerim.

27 Mayıs 2010 12:19 tarihinde muratkandilci <muratk...@gmail.com> yazdı:
Geçmiş olsun hocam.

--
[...]

http://ahmetelmas.wordpress.com/

www.ahmetelmas.com

ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                         Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek !

HANOĞLU

Allah acil şifalar versin
değerli hocalarım hocamızın telefon numarasını paylaşmak mümkün ise
paylaşabilirler mi acaba hocamıza telefonla ulaşma imkanımız olurdu

On 27 Mayıs, 08:42, h.yaşayacak(savaş kubaş anadolu lisesi öğretmen

ayhan küçükyörü(öğretmen)

Geçmiş olsun öğretmenim. Acil şifalar dilerim

SCYU

Allah şifalar versin geçmis olsun.İnş çabucak aramıza döner

--
scyu

ugurselcuk bayrakci

Hasta olduğunu daha önce öğrenmiştik.Başlıgın tamamı  görünmüyordu ve ismini görünce bi an korktum,irkildim..telaşla maili tıkladım...muştu,, şükür.:)..******Cooook gecmiş olsun******

kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com>

valla bende  korktum  ikinci  defa  maili  görünce  bişimi oldu  dedim, şükür  ki  iiyimiş  allahtan acil  şifalar  dilerim  tekrar

27 Mayıs 2010 14:34 tarihinde ugurselcuk bayrakci <ugur...@gmail.com> yazdı:
[...]

Edep ilimden önce gelir  Gavsi sani(ks)

asım şahin(öğretmen)

ALLAH şifa versin

sinan aşık

[s.a]

Allah acil şifalar versin.

Onur Öztürk

geçmiş olsun.. Allah şifalar versin inş..

[...]

''Biz bu işin tadındayız
Ne paraya çevrilmez biz onun ardındayız''
http://onurozturk.blogcu.com
http://matematikcionur.blogspot.com

DNZKRDG

Acil şifalar Değerli Hocama.

27 Mayıs 2010 20:27 tarihinde Onur Öztürk <orz...@gmail.com> yazdı:

--
Tek korkusu paradokslar olan bilim dalı.Matematik tek doğru yanıt ister.

Murat ÖZTÜRK

ÜNAL CANAL

Geçmiş olun , Allah şifalar versin hocam...

--
Ünal Canal
Matematik Öğretmeni_İstanbul

unalcanal.googlepages.com

mehmet petek

Çok geçmiş olsun Sayın hocam.Allah acil şifalar versin.

barbaros gur

çok geçmiş olsun değerli hocam...

27 Mayıs 2010 21:38 tarihinde mehmet petek <mehmetm...@gmail.com> yazdı:

[...]

İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

engin guner

geçmiş olsun hocam, acil şifalar dilerim.

27 Mayıs 2010 21:45 tarihinde barbaros gur <bhg...@gmail.com> yazdı:

--
matematik bir sevdadır...

Savaş Kunduracı(Öğretmen)

Rabbim acil şifalar versin.

Sercan KOÇAK -- Öğretmen Ankara

Allah acil şifalar versin .sevenlerine bağışlasın..

On 27 Mayıs, 23:04, Savaş Kunduracı(Öğretmen) <matematic...@gmail.com>
wrote:
> Rabbim acil şifalar versin.

iskender tökel

Acil şifalar dilerim

tahir yıl

acil şifalar ,büyük geeçmiş olsun..

27 Mayıs 2010 23:25 tarihinde iskender tökel <iskend...@gmail.com> yazdı:
Acil şifalar dilerim

cihangir

Acil şifalar diliyorum.

On 27 Mayıs, 23:25, iskender tökel <iskenderha...@gmail.com> wrote:
> Acil şifalar dilerim

celal işbilir

geçmiş olsun ..

--
[...]

www.ekstrem.com
www.celalisbilir.com

serhat yaman

Rabbim acil şifalar versin.

27 Mayıs 2010 23:50 tarihinde celal işbilir <celal....@gmail.com> yazdı:

--
Bir gün dünyaya ait bir derdin olursa Rabbine dönüp "Benim büyük bir derdim var!" deme, derdine dönüp "benim büyük bir Rabbim var!" de.

behzat erbıçakcı(ÖĞRETMEN)

geçmiş olsun hocam Allah acil şifalar versin

27 Mayıs 2010 23:50 tarihinde celal işbilir <celal....@gmail.com> yazdı:
geçmiş olsun ..

--
Behzat ERBIÇAKCI
Matematik Öğretmeni

hasan tunç(öğretmen)

büyük geçmiş olsun .Allah şifa versin..

28 Mayıs 2010 00:07 tarihinde behzat erbıçakcı(ÖĞRETMEN) <behz...@gmail.com> yazdı:

--
HASAN TUNÇ
2010 İSTANBUL

Alaattin ŞEKER

Allahüteala acil şifalar versin.  elimizden gelecek en güzel şey dua etmek sanırım.

. Âise (r.a.)”den rivâyete göre Rasûllah (s.a.v. kendilerine bir hasta getirildiginde söyle duâ ederlerdi;

“Ezhib”l be”se Rabbin”nasi esfi ve entes”safi la sifae illa sifauke , sifaen la yügadiru sekama”
(Bu hastaligi gider ey insanlarin Rabbi! Sifâ ver, çünkü sifâ verici sensin. Senin verecegin sifâdan baska sifâ yoktur. Öyle sifâ ver ki hiç bir hastalik birakmasin)

Allahim bana vermis oldugun bu hastalik sana sukur vesilemdir ..Hicbir kuluna dayanamayacagi yuku yuklemezsin, Bana ve ummeti muhammede de sifalar nasip eyle yarabbim

Amin

RASİM.ZENCİR-DENİZLİ

geçmiş olsun
İbrahim Hocam.
en kısa zamanda sağlığınıza kavuşmanız umuduyla...

RASİM ZENCİR
çöplükte de gül yetişir ama gül
en güzel gül bahçesinde kokar.

28 Mayıs 2010 01:36 tarihinde Alaattin ŞEKER <03mat...@gmail.com> yazdı:

Cafer Yasli(Ogretmen)

Büyük geçmiş olsun Hocam, Allah şifa versin...

Murat PAZARCIK- Öğretmen

Allah acil şifa versin geçmiş olsun

talebe

Geçmiş olsun  hocam

Allah acil şifalar versin

28 Mayıs 2010 18:57 tarihinde Murat PAZARCIK- Öğretmen <murat.p...@gmail.com> yazdı:

Allah acil şifa versin geçmiş olsun

albay

Gecmis olsun. Rabbim acil şifalar versin.....

-Eren-

Allah şifa versiniz öğretmenimize..

keybet bas

ibrahim hoca mın telefon numarası  05058731012

hasanhoca(öğretmen)

abim geçmiş olsun dualarımız seninle

29 Mayıs 2010 11:24 tarihinde keybet bas <keyb...@gmail.com> yazdı:

--
İstedin ki ; çalışkan olalım, fakiri,fukarayı öksüzü,yetimi koruyalım. dürüst olalım, kardeş olalım.. olamadık... kutlu doğumun kutlu olsun..

alaattin akboga

Allah hayırlı şifalar versin.

ertan tatlier(ögretmen)

ali kuşçu

çok geçmiş olsun... allah daha büyüklerinden korusun...

28 Mayıs 2010 00:07 tarihinde behzat erbıçakcı(ÖĞRETMEN) <behz...@gmail.com> yazdı:
geçmiş olsun hocam Allah acil şifalar versin

ali kuşçu

en kısa zamanda aramızda olmanız dileğiyle...