Propono por valorigi Esperanton.

Emilio

to Trovu La Ringon Perditan
Jen aperas nova dokumento Kiel krei la murojn.

La traduko al la angla jam estas en la vikio, fare de Limako.

La tekston en esperanto ankorau oni ne tajpis, kaj la tradukoj, kiuj
aperos, vershajne venos el la angla.

Ni havas bonegan shancon por montri la utilecon de esperanto, kaj pro
tio mi petas ke kiam aperos nova dokumento, ke

- unue ni tajpus la esperantan tekston.
- due ke ni ne tradukus ghin al la angla, por ebligi tradukojn al
aliaj lingvoj EL esperanto.
- post kiam jam estas almenau unu au du lingvoj tradukitaj, ni
tradukos al la angla.

Mi retradukis kelkajn dokumentojn el esperanto al la portugala. La
tradukoj en la portugala el la angla estis plenaj je eraroj.

Se oni tradukis rapide al la angla, oni ne plu utilos la esperantan
version kaj uzus la anglan kiel internacian ponto-lingvon.

Dankon,

Emilio

PS. mi tajpas la esperantan tekston nun.

lim...@gmail.com

to Trovu La Ringon Perditan
Bonaj sugestoj. Mi sekvos vian proponon.

> Mi retradukis kelkajn dokumentojn el esperanto al la portugala. La
> tradukoj en la portugala el la angla estis plenaj je eraroj.

Tion mi anoncos cxe la diskutejo por peti ke oni ne traduku de iu ajn
traduko -- ke oni cxiam traduku nur rekte el Esperanto se eblas.