Votul CT 210 (OOXML)

Dan Matei

to tic-...@googlegroups.com
Atasez (sper ca postasul accepta).

Oare putem depasi faza asta ?

Dan

Dan Matei, director
CIMEC - Institutul de Memorie Culturala [Institute for Cultural Memory]
Piata Presei Libere nr. 1, CP 33-90
013701 Bucuresti [Bucharest], Romania
tel. (+40-21) 317 90 72; fax (+40-21) 317 90 64
www.cimec.ro

CT210-OOXML-VotulFinal-2007-03-25.pdf

Augustin Moga

to tic-...@googlegroups.com

Sumar:

DD / ARIES
DA / Academia Româna
-- / CIMEC - Institutul de Memorie Culturala
-D / DIMSOFT
-A / Fujitsu Siemens
-D / GECAD NET
-D / GENI SOFT
-D / Hewlett Packard Romania
-D / I Computer Solutions
NN / IBM România
DD / IBR - Institutul Bancar Român
-D / Info World
DA / Magic Fox Media
AA / MCTI - Ministerul Comunicatiilor si Tehnologia Informatiei
DD / Microsoft România
-D / Montero Soft
-D / NetConsulting
DD / ProSoft
DD / S & T
-N / SoftNet
NN / Softwin
-N / STARTX
-D / TotalSoft
-N / UNITECH
DA / Universitatea Bucuresti
-D / Wizrom Software
-N / Zando Computer

Unde:
- prima coloana e votul din septembrie
- a doua coloana e votul din martie
- D: votat "Da" ("Approved")
- N: votat "Nu" (Disapproved")
- A: votat "Abtinere" ("Abstained")
- -: nu a votat

(Sper sa fi compilat corect; am luat datele de pe blogul lui Skippy si din mesajul precedent.)

@ first look:
- Nicicare din cei care au avut indoieli in septembrie nu au revenit asupra lor
- O parte din cei care au fost pentru aprobare in septembrie si-au schimbat opinia
- Doua treimi din cei care au votat numai in martie au fost pentru aprobare.

A.M.

Augustin Moga

to tic-...@googlegroups.com

Corectie...

NN / Softwin

DN / Softwin

Sorry...

Iosif Fettich

to TIC Lobby
Germania și-a menținut votul din toamnă, a rămas 'DA'.

7 voturi pentru, 6 împotrivă, 7 abțineri.

Iosif Fettich

Augustin Moga

to tic-...@googlegroups.com

> 7 voturi pentru, 6 împotrivă, 7 abțineri.

- Asta da consens :-)...

A.M.

Răzvan Sandu

to tic-...@googlegroups.com

Apar primele semne că standardul va trece, totuşi :-(

Răzvan

Skippy

to tic-...@googlegroups.com
On Sun, 30 Mar 2008 20:21:49 +0300 Răzvan Sandu <razvan...@zando.ro>
wrote:
> Apar primele semne că standardul va trece, totuşi :-(

Dacă numai 2 ţări s-ar schimba de la 'approve' la 'disapprove' sau
'abstain', n-ar mai trece. Dacă trece criteriile, o va face la limită. Un
final demn de întreaga afacere. Sînt curios de reacţii în cazul acesta.
Cazul Norvegiei, de exemplu, este aproape incredibil: 21 de voturi
împotrivă, aşa că sînt daţi pur şi simplu la o parte ca să voteze doar
capii comitetului 'da'. Şi mai sînt şi alte exemple.

Un rezultat evident este că ISO (şi ASRO) şi-au distrus credibilitatea.
Cum mai poţi avea încredere în orice specificaţie ieşită din aceste
organizaţii pe viitor, odată ce s-a văzut că este perfect posibil să treci
orice de ele?

Cum spunea cineva pe Slashdot, ar putea la fel de bine să deschidă shop:

"Join ECMA, pay the USD60000 and you can have your own ISO Standard
guaranteed, even Fast tracked. For a 2.5% commission, I will file the proposed Standard on your behalf with ECMA, not matter what it is, even if there is no final spec, has never been implemented properly, has many un-documented bits, there already exist standards for the same field, will only benefit your company and the real plus: only you can approve changes to the spec and only you can implement it. Further, we promise complete secrecy on all issues related during the process. No consensus needed and the spec can be patented. Bulk submission welcomed."

--
Ars Aranea - The web, the way we make it
http://aranea.zuavra.net