[Fwd: despre diacritice]

Dan Masca

to tic-...@googlegroups.com
repostat . sper ca nu este o problema . Dan

to tic-...@googlegroups.com
On Tue, 25 Nov 2008 08:43:53 +0200, Dan Masca wrote:

> [...]

Nu comentez aiuristica problemei, ci vreau să (le) precizez un singur
lucru:

> În legătură cu "î" şi "â" nu sunt probleme, pentru că sunt ASCII.

Nu-i adevărat, ASCII se termină la codul 7F hexa și nu conține niciun
caracter cu accent. ASCII = American Standard Code for Information
Interchange, iar pe americani îi durea în pix de accentele altora.

Așa că în privința asta baumii ăia bat câmpii.

Cristian Secară
http://www.secarica.ro/

Ionuţ Păduraru

to tic-...@googlegroups.com
Fix de asta  are nevoie limba română... Ca să nu mai spun că se încadrează de minune în principiul conform căruia "cum se scrie așa se citește"

Aici găsesc două aberații (sună drastic dar chiar asta am vrut să spun):
 - "sunt clasice" unde? La puștanii "rebeli și interesanți" de pe internet?
- "o buna idee de pornire": pornire către ce? Către masacrarea limbii? Către a da câștig de cauză celor cărora le este lene să scrie corect?

Asta mai lipsește: să scriem greșit și să mai fim și acoperiți de Academie.

Ionuț Păduraru.

Cristian Secară

to tic-...@googlegroups.com
On Wed, 26 Nov 2008 10:33:31 +0200, Cristian Secară wrote:

> Așa că în privința asta baumii ăia bat câmpii.

Am uitat: dacă în privința asta este documentabil că bat câmpii, cine
știe în câte alte chestii mai mult sau mai puțin evidente o iau pe
arătură pe socoteala eventualilor clienți.

(cine-s ăștia ?)

moldo

to TIC-Lobby Group
Greu v-a fi acceptata in romania deoarece romanii sunt conservatori