Revelion 2011 de Tango (si nu numai ;) La Scena! :)

Iaru, Laura

to tango...@googlegroups.com
Dragii nostri,

La cererea voastra, va anuntam calduros ca pregatim cu mare drag: "Revelionul 2011 de Tango (si nu numai ;) La Scena!"

Mansarda din La Scena, unde am petrecut de-a lungul timpului momente de neuitat, cu un look cu totul diferit in noaptea de Revelion, asa cum nu ati mai vazut-o pana acum ;) ne va astepta sa chefuim impreuna, cu bufetul de gustari si bauturi pregatit de clubul La Scena! :)

Tango, milonga, tango vals si alte muzici alese de dansat in pragul dintre ani, nu ne vor lasa piciorusele sa stea linistite nici o clipita!!! :D :P

Va atasez meniul pentru bufetul suedez, cu gustari calde si reci si bauturi alcoolice si racoritoare, la pretul de doar 80 RON/persoana!

IMPORTANT!
Va rugam sa confirmati participarea pana pe 20 Decembrie! Cel tarziu 22 Decembrie!
 Confirmarea devine valida odata cu achitarea sumei de 80 RON/ persoana, intrucat cei de La Scena au nevoie de numarul exact de persoane pentru pregatirea bufetului!
Va asteptam pentru confirmari si plata, Vineri, pe 16 Dec la Milonguita de la Scena  si luni, 20 Dec, la Milonguita Feliz Navidad - Milonguita de Craciun (cand vom impodobi impreuna si bradul, la fel ca anul trecut).

Nota: Meniul/ bufetul este pregatit de clubul La Scena, nu de noi (cei de la TangoBrujo), iar pretul a fost negociat special pentru tangueros.  In alte conditii era mult mai mare.
           De asemenea, toti banii stransi in urma confirmarii participarii voastre sunt achitati clubului La Scena pt sala si meniul de Revelion. De aceea avem nevoie de confirmarile voastre la timp!
           TangoBrujo doar intermediaza organizarea Revelionului de Tango pentru tangueros.

Va asteptam cu mare drag si imbratisari (de tango :) sa petrecem impreuna noaptea de Revelion in acorduri si imbratisari de tango sii...nu numai ! :)

Besos y abrazos,
Lauritta
Tel: 0729805901

TangoBrujo

Meniu Bufet Suedez La Scena.doc

Iaru, Laura

to tango...@googlegroups.com

Confirmarile deja au inceput sa soseasca ;)

Am uitat sa precizez un alt amanunt important:
- Ne adunam la 22.00 si chefuim cu tango si alte muzici alese pana in zori, la 9.00 sau chiar 10.00 :)

Adica avem party siii, evident asa cum ne-am obisnuit: Aaaafteeer paaarty! :)

Restul detaliilor sunt mai jos si meniul, atasat.

Besos y abrazos,
Lauritta
0729805901

to tango...@googlegroups.com, Amelia TUE
dragă laura,

mă înscriu și eu

din păcate n-o să pot veni personal să-ți dau banii, fiindcă sunt plecat din bucurești până sâmbătă și apoi plec din nou luni, dar s-a oferit amelia să mă ajute și să-ți dea cei 80 de lei din partea mea

abrazos

to tango...@googlegroups.com
Laura,

Confirm prezenta pentru doua persoane (eu si prietenul meu).

Banii pot sa ti-i aduc pe 22 cand ziceai ca e ultima zi pentru confirmari.

Spune-mi te rog daca am inteles corect: avem si alta muzica in afara
de tango? (ca sa-mi fac idee cat s-ar putea plictisi cineva care nu
stie sa danseze tango)

Multumesc.

Te pup cu drag,

Gabriela Mina