Bob Marley fick delvis sin vilja igenom: Cannabis legaliseras i Sverige som receptbelagd medicin mot bl.a. MS.

M.O.B. i L.

oläst,
18 aug. 2011 14:56:502011-08-18
till
Bob Marley fick delvis sin vilja igenom: Cannabis legaliseras i Sverige
som receptbelagd medicin mot bl.a. MS.

http://youtu.be/b-kDpnArNg4
http://youtu.be/zErP5QoMA3w
http://sv.wikipedia.org/wiki/Cannabis

M.O.B. i L.

oläst,
18 aug. 2011 15:01:402011-08-18
till
Bob Marley fick delvis sin vilja igenom: Cannabis legaliseras i Sverige
som receptbelagd medicin mot bl.a. MS.

Bob Marley - Legalize it http://youtu.be/zErP5QoMA3w
http://sv.wikipedia.org/wiki/Cannabis

18 aug. 2011 15:56:312011-08-18
till

Undrar om han verklige fick det, Bilderberggruppen och inte minst deras
främste Fascist Henry Kissinger (om än gammal döende) driver fortfarande
drogkriget som syftar till att få makt genom opiumberoende hos folk. Det
är för Bilderberggruppen enklare att förtrycka och hävda beroende med
möjligheten att stjäla trots att tjuvarna självfallet sedan århundraden
är och förblir gangstersyndikatet Bilderberggruppen.

Opiumproduktionen finansieras numera bland annat med 500 miljoner om
året i Afghanistan av Bilderberggruppen genom Bildt och Reinfeldt,
svenska bistånd, fast det där bedrägeriet håller inte hur länge som
helst och folket i Afghanistan är inte glada över Bilderberggruppen,
vilket många av oss här som betalar för det inte är heller.

Björn Westling

oläst,
18 aug. 2011 18:06:162011-08-18
till
On 18 Aug, 21:56, Mikael Forsberg <mikaelforsb...@ymail.com> wrote:

> Undrar om han verklige fick det, Bilderberggruppen och inte minst deras
> främste Fascist Henry Kissinger (om än gammal döende) driver fortfarande
> drogkriget som syftar till att få makt genom opiumberoende hos folk.

Då måste de med alla sina resurser ha lyckats uselt eftersom väldigt
få personer är opiumberoende!

19 aug. 2011 10:20:362011-08-19
till

Flertalet människor dör opiatpåverkade. De skulle leva mycket längre om
de tog Hasch istället eftersom det stimulerar aptiten medan opiater har
motsatt verkan. Nu är det dock aldrig folks bästa som Bilderberggruppen
ser till. Men om vi andra människor, som är i klar majoritet, får se
över frågan opartiskt så kan vi säkerligen förbättra sjukvården.

Ser vi sedan lite öppet på det här med droger, så är Hasch nyttigare än
alkohol generellt.

Björn Westling

oläst,
19 aug. 2011 12:23:392011-08-19
till
On 19 Aug, 16:20, Mikael Forsberg <mikaelforsb...@ymail.com> wrote:

> Flertalet människor dör opiatpåverkade.

Jaha, enligt vem?

Och att vara påverkad av något är inte samma sak som att vara
beroende.

19 aug. 2011 13:03:152011-08-19
till
On 2011-08-19 18:23, Bj�rn Westling wrote:

> Jaha, enligt vem?

Enligt l�karordination.

> Och att vara p�verkad av n�got �r inte samma sak som att vara
> beroende.

Jass�.

Björn Westling

oläst,
19 aug. 2011 20:49:412011-08-19
till

De dör enligt läkarordination?

> Jass .

Om man dricker en flaska vin så är man säkert påverkad av alkohol, men
det betyder inte att man därför är beroende av alkohol!

19 aug. 2011 21:25:302011-08-19
till
On 2011-08-20 02:49, Björn Westling wrote:

> De dör enligt läkarordination?

Ja, men mindre smärtsamt.

> Om man dricker en flaska vin så är man säkert påverkad av alkohol, men
> det betyder inte att man därför är beroende av alkohol!

Det anser svenska myndigheter dock.

Björn Westling

oläst,
20 aug. 2011 05:33:562011-08-20
till
On 20 Aug, 03:25, Mikael Forsberg <mikaelforsb...@ymail.com> wrote:

> Ja, men mindre smärtsamt.

Du menar alltså att många dör eftersom läkare ordinerat dem att dö????

> Det anser svenska myndigheter dock.

Att de trott att du är beroende av alkohol beror nog på att du varit
påverkad väldigt ofta, inte att du har varit påverkad!

20 aug. 2011 12:37:522011-08-20
till
On 2011-08-20 11:33, Björn Westling wrote:

> Du menar alltså att många dör eftersom läkare ordinerat dem att dö????

Dör gör vi alla. Däremot får läkare av politiska skäl inte skriva ut
vilka läkemedel som helst och det gör att vissa dör tidigare än nödvändigt.

> Att de trott att du är beroende av alkohol beror nog på att du varit
> påverkad väldigt ofta, inte att du har varit påverkad!

I Sverige beror det inte på om du varit påverkad utan vart du varit och
det har inget med drogen att göra egentlige. Sverige har en enorm
repressionsindustri som sysselsätter tiotusentals människor och de måste
ständigt jaga folk de kan klassa som 'missbrukare' för sin försörjning.

Det förs ständigt kampanjer från dessa grupper som inte kan försörja sig
på annat än att försöka ändra andra människors liv. Det må vara
drogmissbruk, spelmissbruk, matmissbruk, för lite matmissbruk eller
precis vad tok som helst. Det är däremot dessa inom repressionsindustrin
som gör störst skada i samhället.

Björn Westling

oläst,
20 aug. 2011 16:54:412011-08-20
till
On 20 Aug, 18:37, Mikael Forsberg <mikaelforsb...@ymail.com> wrote:

> Dör gör vi alla.

Har någon förnekat det?

> I Sverige beror det inte på om du varit påverkad utan vart du varit och
> det har inget med drogen att göra egentlige.

Konstigt att jag aldrig stött på någon enda person som utsatts för de
övergrepp som du beskriver som normalt skeende ...

20 aug. 2011 17:29:042011-08-20
till

Det är ingen nyhet att du är omedveten.

Björn Westling

oläst,
20 aug. 2011 18:59:512011-08-20
till

Är man omedveten för att man inte ser något som aldrig inträffat?

0 nya meddelanden