Hoooooohhhoooo Björn Lindberg!

28 okt. 2013 11:17:242013-10-28
till
Var blir du av Björn Lindberg? Du skulle ju redovisa att du står
på miljöns sida! Har du redan glömt Arktis och de ryska borrningarna!
Jag minns så väl vad du kallade mig för, så det är upp till dig och
redovisa hur fel jag har.
--
Med rätt att uttrycka mig i klubben för inbördes beundran. I detta land
har ni infört ett nytt synsätt. Akademiker,högutbildade, välavlönade

Björn Lindberg

oläst,
28 okt. 2013 11:50:362013-10-28
till
kjell <videoko...@hotmail.com> writes:

> Jag minns så väl vad du kallade mig för, så det är upp till dig och
> redovisa hur fel jag har.

Det framgår tydligt av tråden att du ljög och förtalade, utan att jag
behöver visa någonting ytterligare alls.

28 okt. 2013 12:00:192013-10-28
till
Vad förtalar jag dig om? Att du ständigt går företagens ärenden?
Eller för den delen vad ljuger jag om...att du ständigt sätter
dig och dina gelikar i första rummet? Inget om att du sympatiserar med
Greenpeace och motsätter dig oljeborrningar i Arktis? Kunde väl tro det!
Du är och förblir en "god" företrädare för de som endast ser till
profiter. Något annat har du aldrig orkat med. Stor i käften är du i
vanlig ordning som tycker att jag skall acceptera vad DU skriver om mig.
0 nya meddelanden