Zionist Hitler and his boss Rothchild

17 okt. 2011 08:59:512011-10-17
till
Folk bör titta på vad det finns för banksters som styr och härskar
hänsynslöst med enda uppsåt att gynna sig själva helt hänsynslöst mot
andra. Det är detta folket måste bli medvetna om och inte låta sig
svepas med i deras ondska.

http://www.youtube.com/watch?v=r-NhMrZCDiM&NR=1

Alla människor är offer för dessa gangsters och Rothchilds använder
judar som någon sorts slavar lojala på något vis trots att de mördat
miljoner av dem.

Avos

oläst,
17 okt. 2011 10:51:452011-10-17
till
Ja du måste väl medge att det låter konstigt?
--
Android Usenet Reader
http://android.newsgroupstats.hk

17 okt. 2011 11:52:372011-10-17
till
Det är både och. Söndra och härska fungerar som så att när all trygghet
slås ut söker sig folk till vad som åtminstone verkar ge någon form utav
säkerhet. Genom att slå ut judarna i Europa fick Rothschilds en stor
grupp lojala slavar och ett land (Israel) dessutom skapade de FN och EU
i syfte att ta totalt världsherravälde.

Sovjetrevolutionen skapades därför att Tsaren ville hjälpa USA att
skaffa en egen valuta och det var samma skäl till att de skapade
Frankrikes revolution när Louis XVI ville hjälpa USA med valutan, för
det är bara valutorna de är intresserade av att kontrollera.

Rothschilds vill ha en global valuta och det är vad vi behöver motarbeta.

Avos

oläst,
17 okt. 2011 13:32:572011-10-17
till
hurra!! ned med nazijudarna!!

17 okt. 2011 13:53:142011-10-17
till
JA! och så länge ingen utav dem utsatts för något terrordåd så skall de
inte försöka påstå att det finns terrorism mer än den de själva står för.

Lista över deras köpta lakejer:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bilderberg_attendees

Alla dessa har självfallet åtskilliga livvakter som vi tvingas betala
för, men det är folket som utsätts för våldsdåden.

Avos

oläst,
17 okt. 2011 14:09:132011-10-17
till
hurra! döda nazipiss-skitgrisarna!

17 okt. 2011 14:35:362011-10-17
till
Men de har ju livvakter som ofta är hederligt folk, vad gör man mad dem?

Avos

oläst,
17 okt. 2011 22:09:392011-10-17
till
de kan få vara med och plundra vinkällaren. leve revolutionen!

18 okt. 2011 08:31:222011-10-18
till
Ja, jag vill ha Champagne och Beluga stör rom de andra gamla ruttna
vinerna bryr inte jag mig om, de kan lakejerna festa på.

Avos

oläst,
18 okt. 2011 09:10:082011-10-18
till
De är till för proletariatet, märkesvinerna tar vi hand om för folkets räkning.

18 okt. 2011 09:46:282011-10-18
till
Visst är det rätt till viss del, vi intellekjtuella gör ju revolutionen
och byter bara plats med de andra svinen, fast märkesvinerna är ju
diskutabelt för Rothschild är nog nästan mindre brukat märke än rödsprit
(T-röd) fast rött och fullt är det ju trots allt oavsett kretsar.
Rothschild=Röd Sköld=Kommunister.

Avos

oläst,
18 okt. 2011 11:38:112011-10-18
till
Det kanske ändå är mer folkligt att ha t-röd i vinglasen?

18 okt. 2011 12:40:192011-10-18
till
Det är garanterat vanligare att folket har T-röd i glasen än Rothschilds
viner med tanke på hur deras gangsters fått upp priset på den unkna
gamla ruttna druvsaften.

Avos

oläst,
18 okt. 2011 13:43:492011-10-18
till
Hurra! Man byter då den ruttna druvsaften mot t-röd så blir det bra!!

18 okt. 2011 14:04:552011-10-18
till
On 2011-10-18 19:43, Avos wrote:

> Hurra! Man byter då den ruttna druvsaften mot t-röd så blir det bra!!

Nej! För tusan, man tar bort politikernas gift i spriten och säljer det
rent på en fri marknad, liksom alla växter för den delen. Som Hasch
exempelvis då det är ett afrodisiak utan like, även om Rothschilds vill
avskaffa folket generellt.

Folket, vi människor, lever gott i samverkan med naturen och politikerna
är bara ett tragiskt beläte.

0 nya meddelanden