Marijuana omsatte en miljon USD första dagen i Denver, colorado

4 jan. 2014 15:29:132014-01-04
till
F�rsta dagen Marijuana s�ldes lagligt i Denver, Colorado (USA) k�ptes
det Cannabis f�r omkring en miljon USDollar. Aktierna i gr�n industri
stiger kraftigt, efterfr�gan p� odlingutrustning av alla de slag v�ntas
�ka rej�lt.

http://rt.com/usa/marijuana-stock-soars-colorado-million-162/

Kjelle

oläst,
4 jan. 2014 21:35:432014-01-04
till
Den 2014-01- 21:29:13 skrev Mikael Forsberg <mikaelf...@ymail.com>:

> Första dagen Marijuana såldes lagligt i Denver, Colorado (USA) köptes
> det Cannabis för omkring en miljon USDollar. Aktierna i grön industri
> stiger kraftigt, efterfrågan på odlingutrustning av alla de slag väntas
> öka rejält.
>
> http://rt.com/usa/marijuana-stock-soars-colorado-million-162/

Appropå Denver och marijuana... Ricardo Baca som tidigare bevakade
nattlivet och recenserade musik för Denver Post har han fått ett nytt jobb
på tidningen. Baca skall hädanefter (? bevaka utvecklingen av den nya
marknaden, skriver svenska "Journalisten"...
http://www.journalisten.se/nyheter/tidning-anstaller-marijuana-reporter

--
Kjelle

Kjelle

oläst,
4 jan. 2014 21:35:512014-01-04

5 jan. 2014 00:38:112014-01-05
till
Kjelle skrev 2014-01-05 03:35:

> Appropᅵ Denver och marijuana... Ricardo Baca som tidigare bevakade
> nattlivet och recenserade musik fï¿œr Denver Post har han fï¿œtt ett nytt jobb
> pᅵ tidningen. Baca skall hᅵdanefter (? bevaka utvecklingen av den nya
> marknaden, skriver svenska "Journalisten"...
> http://www.journalisten.se/nyheter/tidning-anstaller-marijuana-reporter

Jag har sett honom i nï¿œgon TV intervju och han verkar vara en trevlig
kille som sï¿œkert kommer att fï¿œrï¿œndra en hel del av den traditionella
media rapporteringen som i exempelvis det rent drogfascistiska Sverige
inte ens kan betraktas som till fï¿œrsï¿œk att vara seriï¿œsa.

Nu har det bᅵrjat rᅵra pᅵ sig i det zionistiska N.Y. till och med dᅵ en
uppsatt jude gᅵr ut och tycker lᅵkarna kan fᅵ skriva ut medicinsk
Cannabis utan legalisering ens, bara genom att ᅵndra pᅵ rutinerna
ungefï¿œr. :)

Zionisterna vill nog inte gï¿œrna erkï¿œnna att de ï¿œr de stï¿œrsta
knarklangarna och bara drivit igenom fï¿œrbudet fï¿œr att drogkriget skyddat
deras drogmonopol pᅵ frᅵmst Opium och alkohol.

Bilderberggruppens lagliga odlingar av Opium ï¿œr de stï¿œrsta i vï¿œrlden och
ligger i Indien med tillstï¿œnd frï¿œn FN fï¿œr zionisternas lï¿œkemedelsindustri.

Hemodlat passar inte zionisternas monpolstrï¿œvanden, vilket ï¿œr hela
orsaken till det globala drogkriget.

http://www.thecannabist.co/2014/01/04/new-york-set-allow-limited-use-medical-marijuana/2195/

0 nya meddelanden