Några synpunkter från andra länder om händelsen i Oslo

23 juli 2011 09:21:482011-07-23
till
Den här killen hävdar att fler måste vara inblandade i dåden i Oslo och
det skall vara samband med att Norge är största oljeleverantören utanför
arabvärlden och de har visst inte vilja att leverera till Israel.
Dessutom har Stoltenberg haft kampanj för att erkänna Palestina. Tja, se
själva.

http://www.youtube.com/watch?v=eJdNrkiapUM

Avos

oläst,
23 juli 2011 15:17:032011-07-23
till
Ja det stinker om nyhetsrapporteringen: men det har det ju alltid gjort.
Jag vägrar att läsa media, jag läser här istället.

1) Först försökte de lansera "den ensamma galningen"
2) Sedan förskte de dölja att det var ett politiskt dåd, att han hade
dödat "folk på en ö"
3) Nu biter de sig fast vid att det var EN mans dåd, att lägga ut minst
sex bomber på ön, samtidigt som han teleportat sig till oslo och
SÄKERLIGEN med massor av bomber ( de ljuger om detta också) nästan
sprängt hela regeringskvarteret. Naturligtvis förnekar media att de
försökte mörda statsministern.

Meningslöst att läsa propagandamedia, ungefär som att läsa bitar av en
sönderriven tidning

Björn Westling

oläst,
23 juli 2011 19:18:482011-07-23
till
On 23 Juli, 21:17, Avos <avo...@yahoo.se> wrote:
> Naturligtvis förnekar media att de
> försökte mörda statsministern.

Jaså, var har de förnekat det? Bomben mot regeringsbyggnaden var
givetvis ämnad att försöka skada politiker. Statsministerns kontor
blev illa åtgånget, och om han hade befunnit sig där hade han
säkerligen skadats allvarligt.

Avos

oläst,
24 juli 2011 07:13:232011-07-24
till

Det ligger en överkörd igelkott på vägen utanför huset.
--
Android Usenet Reader
http://android.newsgroupstats.hk

0 nya meddelanden