Google Grupper har inte längre stöd för nya Usenet-inlägg eller -prenumerationer. Historiskt innehåll förblir synligt.

Nicolai Sennels: 'Dem, som lukkede islam ind bag Wiens porte og solgte vælgerne drømmen om lykkelig multikultur, har derimod taget et historisk stort ansvar på sig'

2 visningar
Hoppa till det första olästa meddelandet

Michael Laudahn eOpposition

oläst,
21 aug. 2011 06:06:042011-08-21
till

http://nicolaisennels.dk/

*Message and author protected by the 1st amendment (free speech) and similar
constitutional provisions. Violations of this provision through actions by
judiciary and other government criminals will be prosecuted as soon as
conditions permit.*

En rigtig dansker taler ud

Arne Hardis sætter mig i bås med Anders Breivik i sin kommentar "Bag Wiens
porte" i WA 19/8. Årsagen er, at jeg har omtalt den voldelige konflikt
mellem den islamiske verden og os andre som 3. Verdenskrig. Vi er ikke i
krig mod islam, men islam er i krig mod os. Det hele starter i koranen, som
reelt er en erklæring om krig mod alle ikke-muslimer.

Islamisk terror har ingen grænser, og muslimske ghettoer har intet
fædreland. Man kan kalde det, hvad man vil, men krigen mod terror er en
verdensomspændende konflikt. Hardis mener også, at jeg er for barsk, når jeg
profeterer skudvekslinger mellem muslimske grupper og vestlige autoriteter.
Det er desværre allerede hændt flere steder, bl.a. i Grenoble. Her sagde
politichefen fortvivlet på et pressemøde, at "de skyder på os som kaniner".

Islamisters krav om lokale sharia-stater i Europa, som jeg også har
forudsagt, er nu en realitet. Tør Hardis tro på, at der ikke findes
muslimer, som vil ty til den sædvanlige brug af terror og kidnapninger for
at få disse krav opfyldt? Breivik fik nok af venstreorienterede magthaveres
uforsigtige omgang med en voldelig og totalitær religion og forbrød sig mod
de demokratiske principper, som islamkritiske blogs hylder.

Kun Breivik kan tage skylden for sine begrædelige handlinger. Dem, som

http://hodja.wordpress.com/2011/08/21/nikolai-sennels-skraedder-ikke-ordene/

--
Unter blinden ist der ein ugige k nig. >.)

Jews have paralysed our societies through the enforcement of PC (
http://preview.tinyurl.com/6j6vr94 ) and MC (
http://preview.tinyurl.com/46j2gzn ). Chieftain Netanyahu: Break the spell
by publicly admitting your tribe's responsibility! And dump your mad dog
Martin van Creveld ( http://preview.tinyurl.com/5vutnfl ).

Michael Laudahn eOpposition

oläst,
21 aug. 2011 08:01:472011-08-21
till
Newsgroups: dk.politik
From: Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk>
Date: Sun, 21 Aug 2011 13:53:03 +0200
Subject: Re: Nicolai Sennels: 'Dem, som lukkede islam ind bag Wiens porte og

solgte vælgerne drømmen om lykkelig multikultur, har derimod taget et
historisk stort ansvar på sig'

Når Arne Hardis spiller "Breivik/Hitler-kortet" har han sat sig udover
lødig debat. Der er trist at debattører i toneangivende tidsskrifter
ikke kan finde noget /væsentligt/ at forholde sig til. tsk tsk

Ifølge mit indtryk er der flere og flere blandt de etablerede, tværs over
grænserne, der tør tale åbent om situationen. Og det kan bare være et godt
tegn, for så bliver det efterhånden trængre for de ansvarlige.

Det ville naturligvis være endnu bedre hvis simpelthen befolkningen stod up,
for så kunne de nødvendige ændringer ske hurtigst, men det håb kan man nok
glemme.

'Personal impression only, SE&O...' >.)

0 nya meddelanden