Oljekartellens invasion av Libyen, nu blir det Sharia

1 visning

28 aug. 2011 23:37:372011-08-28
till
Det är Al-Qaeda som invaderat Libyen och det börjar erkännas och
avlönade, beväpnade av oljekartellen Bilderberggruppens korrupta
politiker. Svarta avrättas nu regelbundet runt om i hela Libyen.
MATO-flyg hjälpta av svenska JAS-plan attackerar i stöd för Al-Qaeda
trupperna, i deras raserande av landet. USA har drönare som flyger runt
i landet och mördar folk.

Myndigheterna går ut med lögner om att NATO inte varit inblandade på
marken tidigare, har vi hört Carl Bildt stå och ljuga om i ett halvår,
trots att det är bevisat och erkänt nu i USA.

Vi har en så korrumperad regim att det är bara lögner som kommer
därifrån, men ännu värre att de använder svenskt försvar till att
invadera, plundra och förstöra andra länder. De ser till att Sharia
införs samtidigt som rasismen får fritt spelrum. Tortyr är vardagsmat,
kvinnor måste börja bära slöja samt sluta gå i skolan och vi får betala
för det här, trots att det här vansinnet strider helt mot de flesta
svenskars värderingar.

Trots att Al-Qaeda bara kontrollerar högst 40% av Tripoli och inte har
någon kontroll alls i många städer så säger Bilderbergaren och tillika
militanta sionisten Hillary Clinton att det går att erkänna en ny regim
i Libyen av någon som inte har det minsta stöd i landet. Ja, då kan de
få ut frysta tillgångar från Libyens statliga bankkonton så de kan
betala legosoldaterna de använt till invasionen och alla dessa massmord.

http://www.youtube.com/watch?v=LswzxpLZCls&feature=feedu

http://www.youtube.com/watch?v=LA9S1jWBzTg

http://www.youtube.com/watch?v=qZtF2-LtHBQ

Björn Westling

oläst,
29 aug. 2011 07:20:162011-08-29
till
On 29 Aug, 05:37, Mikael Forsberg <mikaelforsb...@ymail.com> wrote:
> Det är Al-Qaeda som invaderat Libyen och det börjar erkännas

Märkligt - du har ju klagat på att såväl NATO som Bilderberggruppen
har invvaderat Libyen. Och nu är det alltså någon helt annan grupp.

29 aug. 2011 09:01:192011-08-29
till

Det är Bilderberggruppen och de styr NATO eftersom de äger General
Anders Fogh Rasmussen och drösvis med politiker (enkelt att se vilka som
argumenterade kraftigt mot Gaddafi), Al-Qaeda har de byggt upp med CIA
en gång i tiden för att kriga mot Sovjet i Afghanistan. Numera är
Al-Qaeda mest en internationell legostyrka.

Björn Westling

oläst,
29 aug. 2011 10:05:502011-08-29
till

Har du några som helst bevis för att Al-Qaida är skapat av
Bilderbergruppen och en gren av dem?

Nato bildades förvisso innan Bilderberggruppen, men sådana petitesser
brukar ju inte påverka dina teorier...

29 aug. 2011 10:40:432011-08-29
till
On 2011-08-29 16:05, Björn Westling wrote:

> Har du några som helst bevis för att Al-Qaida är skapat av
> Bilderbergruppen och en gren av dem?

Själfallet.

> Nato bildades förvisso innan Bilderberggruppen, men sådana petitesser
> brukar ju inte påverka dina teorier...

Vad skulle det ha för betydelse menar du?

kaj.st...@helsinki.fi.invalid

oläst,
29 aug. 2011 12:31:362011-08-29
till
In swnet.politik Björn Westling <bhmwe...@gmail.com> wrote:

> Nato bildades förvisso innan Bilderberggruppen, men sådana petitesser

> brukar ju inte påverka dina teorier...

Nu har ju Mikael nog berättat hur han ser Bilderberggruppens anor från
1300-talets Venedig. (Och utan att ta alltför mycket ära åt mig så en
liten tid efter att jag - ironiskt - travesterade honom med en
(obevisad) koppling till tempelriddarna så dök tempelriddarna upp i
någon av Mikaels haranger som en ännu tidigare koppling).

Så visst, i Mikaels värld är det säkert av föga interesse när något NATO
eller någon Bilderberg-grupp bildades.

--
Kaj

Björn Westling

oläst,
29 aug. 2011 13:35:522011-08-29
till
On 29 Aug, 16:40, Mikael Forsberg <mikaelforsb...@ymail.com> wrote:

> Själfallet.

Tydligen inte ...

> Vad skulle det ha för betydelse menar du?

Det har en jävligt stor betydelse.

29 aug. 2011 14:55:462011-08-29
till

Ja, det är väl helt ointressant i sammanhanget när det bildades eftersom
det är den nuvarande chefen det handlar om och nuvarande politiker som
inte heller påverkas av när första riksdagen bildades.

29 aug. 2011 15:06:292011-08-29
till
On 2011-08-29 19:35, Björn Westling wrote:

> Tydligen inte ...

Har jag postat i debatter här innan om och med tanke på att det tar tio
inlägg för att få dig att förstå en mening så blir det tidskrävande att
förklara hur det gick till även om jag redan skrivit det.

> Det har en jävligt stor betydelse.

Få höra då, vad är det som betyder något för vad dagens chef gör?

Björn Westling

oläst,
29 aug. 2011 18:08:292011-08-29
till
On 29 Aug, 21:06, Mikael Forsberg <mikaelforsb...@ymail.com> wrote:

> Har jag postat i debatter här innan om och med tanke på att det tar tio
> inlägg för att få dig att förstå en mening

Fel - det som tar tio inlägg är för dig att förstå att jag förstod
redan första gången!

> Få höra då, vad är det som betyder något för vad dagens chef gör?

Det är lika ointressant som vad den som du påstår grundade
Bilderberggruppen eventuellt gjorde dryga dussinet år innan gruppen
bildades.

30 aug. 2011 04:05:342011-08-30
till
On 2011-08-30 00:08, Björn Westling wrote:

> Fel - det som tar tio inlägg är för dig att förstå att jag förstod
> redan första gången!

Varför frågade du om något jag förklarat tidigare då?

> Det är lika ointressant som vad den som du påstår grundade
> Bilderberggruppen eventuellt gjorde dryga dussinet år innan gruppen
> bildades.

Saken som är av betydelse är att det är samma grupperingar som körde
världen åt skogen i WW2 som håller på att göra det igen och det är samma
banker och samma människor om än barnen till dessa i vissa fall.

En del av de gamla från kriget är ju kvar som George Soros (gestapo) som
visserligen dumpats officiellt men var ju med på gangstermötet i Davos
tidigare i år trots allt, fast det går inte att skylta med honom för att
han dömts för grova ekonomiska brott i ett antal rättegångar och
pladdrat om hur han arbetade i koncentrationsläger frivilligt för att
han tyckte det var kul och plockade en enorm förmögenhet genom att få ut
kontonummer med mera från judar som sedan avrättades.

Rockefeller som finansierade såväl Stalin som Hitler är ju en av de
ledande i Bilderberggruppen fortfarande, han är stark förkämpe för
Eugenics och det har lett till att enormt många människor
tvångssteriliserats bland annat och även utsatts för helt vansinniga
experiment.

http://www.neatorama.com/2008/09/02/disturbing-facts-about-eugenics/

Gruppen består av gravt störda total-psykopater och de saknar all
medkänsla för andra människor, vilket i kombination med deras gigantiska
förmögenheter gör dem ohyggligt farliga.

Björn Westling

oläst,
30 aug. 2011 04:51:312011-08-30
till
On 30 Aug, 10:05, Mikael Forsberg <mikaelforsb...@ymail.com> wrote:

> Varför frågade du om något jag förklarat tidigare då?

Det borde du väl kunna räkna ut om du var ens hälften så smart som du
försöker utmåla dig?

> Saken som är av betydelse är att det är samma grupperingar som körde
> världen åt skogen i WW2 som håller på att göra det igen och det är samma
> banker och samma människor om än barnen till dessa i vissa fall.

Samma banker behöver varken betyda samma människor eller ens
släktingar.
Och det är ju bara dina obevisade utsagor som du hänvisar till.

30 aug. 2011 05:31:262011-08-30
till
On 2011-08-30 10:51, Björn Westling wrote:

> Det borde du väl kunna räkna ut om du var ens hälften så smart som du
> försöker utmåla dig?

Jasså.

> Samma banker behöver varken betyda samma människor eller ens
> släktingar.
> Och det är ju bara dina obevisade utsagor som du hänvisar till.

Bilderberggruppen har definitivt barn med och det gäller bankerna också,
eller har du hört något om att Rothschild, Rockefeller med flera inte
finns längre?

Ditt förnekande av verkligheten är löjlig, men mest skrämmande eftersom
så många andra också väljer att hellre tro en etablerad lögn än försöka
få veta sanningen.

Björn Westling

oläst,
30 aug. 2011 07:02:142011-08-30
till
On 30 Aug, 11:31, Mikael Forsberg <mikaelforsb...@ymail.com> wrote:

> Bilderberggruppen har definitivt barn med och det gäller bankerna också,
> eller har du hört något om att Rothschild, Rockefeller med flera inte
> finns längre?

Fortfarand eär dina påståenden enbart rabblande av olika namn och
rabblande av diverse organisationer - utan någon som helst substans.

> Ditt förnekande av verkligheten är löjlig, men mest skrämmande eftersom
> så många andra också väljer att hellre tro en etablerad lögn än försöka
> få veta sanningen.

Och varför är det bättre att tro en etablerad lögn än att försöka få
veta sanningen?
Du tror ju på etablerade lögner istället för att försöka få veta
sanningen!

Avos

oläst,
30 aug. 2011 09:53:482011-08-30
till

hjälp!

--
Android Usenet Reader
http://android.newsgroupstats.hk

30 aug. 2011 11:12:112011-08-30
till
On 2011-08-30 13:02, Björn Westling wrote:

> Fortfarand eär dina påståenden enbart rabblande av olika namn och
> rabblande av diverse organisationer - utan någon som helst substans.

Det är onekligen långt över din nivå.

Björn Westling

oläst,
30 aug. 2011 13:40:172011-08-30
till
On 30 Aug, 17:12, Mikael Forsberg <mikaelforsb...@ymail.com> wrote:

> Det är onekligen långt över din nivå.

Endast om man står på huvudet och jämför.

30 aug. 2011 15:24:382011-08-30
till
On 2011-08-30 19:40, Bj�rn Westling wrote:

> Endast om man st�r p� huvudet och j�mf�r.

Jass�.

0 nya meddelanden