De svenska myndighetsbrottslingarna stal två ryska barn.

Avos

oläst,
19 okt. 2011 10:04:272011-10-19
till

Avos

oläst,
19 okt. 2011 10:07:252011-10-19

19 okt. 2011 10:36:482011-10-19
till
On 2011-10-19 16:04, Avos wrote:
> http://rt.com/news/sweden-russian-children-mother-slams-authorities/

Det där är ett skrämmande exempel på hur svenska myndigheter våldför sig
på barnen och på det viset utnyttjar föräldrarna för sina egna syften
att tvinga dem till underkastelse.

Avos

oläst,
19 okt. 2011 11:01:372011-10-19
till
finland har begått flera skrämande brott mot ryska barn på sista tiden. Bland annat fosterhemsplacerade de en rysk flicka därför att mamman sagt åt flickan att hon inte fick äta godis innan maten.
--
Android Usenet Reader
http://android.newsgroupstats.hk

19 okt. 2011 11:27:572011-10-19
till
On 2011-10-19 17:01, Avos wrote:

> finland har begått flera skrämande brott mot ryska barn på sista tiden.
> Bland annat fosterhemsplacerade de en rysk flicka därför att mamman sagt
> åt flickan att hon inte fick äta godis innan maten.

Finland har klarat sig ganska bra med en mängd fördelar som garanterat
internet åt alla bland annat, men att Bilderberggruppen köpte in en chef
för Nokia var troligen inte bra.

kaj.st...@helsinki.fi.invalid

oläst,
19 okt. 2011 14:09:102011-10-19
till
Mikael Forsberg <mikaelf...@ymail.com> wrote:

> Finland har klarat sig ganska bra med en mängd fördelar som garanterat
> internet åt alla bland annat,

Redan nu borde alla ha 1 Mbit/s. (Projektet något försenat). Tanken är
att år 2015 skall alla ha 100 Mbit/s. Finansieringen skall göras så att
staten betalar 33 %, den operatör som vinner anbudstävlingen 33 % och
kommunerna 8-33 % beroende på betalförmågan (vem som betalar om kommunen
betalar bara 8 % vet jag inte, staten?). Nu har vissa operatörer fått
kalla fötter och menar att 100 Mbit är för mycket.
Men initiativet är åtminståne lovvärt, det har du rätt i.

--
Kaj

19 okt. 2011 14:53:222011-10-19
till
Initiativet var ju ingalunda mitt för den delen, men oavsett så är just
tanken med yttrandefrihet det viktigaste. Tekniken som ständigt
utvecklas och de pseudala kostnaderna är mindre viktiga än det riktiga i
folkets kommunikationsförmåga.

kaj.st...@helsinki.fi.invalid

oläst,
20 okt. 2011 00:21:322011-10-20
till
Mikael Forsberg <mikaelf...@ymail.com> wrote:

> Initiativet var ju ingalunda mitt för den delen,
Nej, och därför skrev jag det inte heller.

> men oavsett så är just tanken med yttrandefrihet det viktigaste.

Tillgång till yttandefrihet är inte synonymt med bredband. Man kan ha
bredband utan yttrandefrihet, och yttrandefrihet utan bredband. Som
jämförelese kan man ta påbudet i tiderna att alla medborgare skall lära
sig läsa och skriva. "Yttrandefrihet" var nog det sista som de
bestämmande hade i tankarna på den tiden.

--
Kaj

20 okt. 2011 01:06:182011-10-20
till
En representant för Bilderberggruuppen, en gammal Rockerfeller, tyckte
att internet aldrig borde uppfunnits. Min uppfattning är att den svarta
adeln aldrig borde uppfunnits. Men deras avkastning (offspring) går att
identifiera:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bilderberg_participants

Man skall särskilt lägga märke till de svenska landsförrädarna, som för
övrigt får miljonbelopp i mutor av andra i Bilderberggruppen såsom
Wallenberg med flera.

Carl Bildt (2006),[93] (2008),[93] (2009), Minister of Foreign
Affairs 2006–
Anders Borg (2007),[93] Minister of Finance 2006–
Thorbjörn Fälldin (1978),[22] Prime Minister 1976–1978
Maud Olofsson (2008),[93] Minister of Industry 2006–
Fredrik Reinfeldt (2006),[93] Prime Minister 2006–
Mona Sahlin (1996),[93] Head of the Swedish social democratic
party 2007–2011

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bilderberg_participants

Bruno Hagelsten

oläst,
20 okt. 2011 08:16:352011-10-20
till
>Mikael Forsberg
>
>Min uppfattning är att den svarta adeln aldrig borde uppfunnits.

Varför tror du att Aristocrazìa Nera är en uppfinning? Skulle det röra
sig om en upptäckt eller någon apparat? Vad menar du?

20 okt. 2011 15:15:492011-10-20
till
Det är en förtryckarapparat som olika psykopater ansluter sig till och
de förtrycker folk i sin härskarlystnad.

Ett sällskap av olika personer som ser maktfördelar genom att gemensamt
stjäla och förtrycka, trots att lojalitet knappast finns eftersom alla
är psykopater och sviker vem som helst för egna syften.

Bruno Hagelsten

oläst,
20 okt. 2011 19:00:022011-10-20
till

>Mikael Forsberg
>
>Det är en förtryckarapparat som olika psykopater ansluter sig till och
>de förtrycker folk i sin härskarlystnad.

Aristocrazìa Nera var således inte någon uppfinning, om du får tänka
efter litet?

>Ett sällskap av olika personer som ser maktfördelar genom att gemensamt
>stjäla och förtrycka, trots att lojalitet knappast finns eftersom alla
>är psykopater och sviker vem som helst för egna syften.

Men det är ju inte vilka personer som helst som du fantiserar om. Allt
du säger är ju att du inte vet speciellt mycket om de människor du
skriver om. (Men du tycks ju tro att någon uppfunnit Aristocrazìa
Nera.) Du kanske skulle läsa på om om huset Savojen, Kyrkostatens
införlivande med Italien och Lateranfördraget 1929.
0 nya meddelanden