Google Grupper har inte längre stöd för nya Usenet-inlägg eller -prenumerationer. Historiskt innehåll förblir synligt.

Intressant och talande vilka ämnen högerns reprsentanter tycker är väsentliga

0 visningar
Hoppa till det första olästa meddelandet

kjell

oläst,
15 nov. 2011 10:42:032011-11-15
till
När jag nu tar upp ämnen om vilka som råkar illa ut i högerns Sverige,
är det talande att högerns representanter gärna vill komma bort från
detta besvärande ämne. I stället vill de fokusera på vänstern personer.
Den tekninken känns väl igen när det gäller vänsterhatet och hur det
kanaliseras. Det gällde Palme, Mona Sahlin och många många andra. Så
fort det kommer förödande kritik på hur illa människor far i högerns
Sverige så försöker högerns valboskap på swnet.politik att
misskreditera personer. Det är väl den enda hederlighet och
objektivitet gnäll-Ulf och övriga stolpskott, ingen nämnd eller glömd,
sträcker sig till. Vilka som är högerröstande och vilka som jönsar med
på opportunismens vingar vet ni själva. Tack för ordet ni riktiga
stolpskott inom er
klubb (KFIB).

--
Akademiker,högutbildade, välavlönade människor högt upp i
välståndsligan har plötsligt blivit de som har det svårt i samhället,

gluden

oläst,
15 nov. 2011 11:15:402011-11-15
till
kjell skrev 2011-11-15 16:42:
> [...]
> Den tekninken känns väl igen när det gäller vänsterhatet och hur det
> kanaliseras. Det gällde Palme, Mona Sahlin och många många andra.

Jag kan hjälpa dig lite med listan:

Olof Palme - införde personangreppen i Sveriges riksdag, och var allmänt
arrogant och otrevlig.

Ingvar Carlsson - verkade vara en ganska trevlig och kunnig person faktiskt.

Göran Persson - rensade ut alla parti"vänner" som utgjorde ett hot mot
honom, och behandlade alla människor som mindre vetande. Dessutom mycket
arrogant. Ödmjukhet existerar inte i hand värld.

Mona Sahlin - så fort hon öppnade munnen som partiledare så minskade
stödet för socialdemokraterna.

Håkan Juholt - kan aldrig bestämma sig för något, det enda han vet helt
säkert är att hans politiska motståndare alltid har fel. Dessutom
bidragsfifflare i största allmänhet.

Det är ju en intressant skara partiledare som sossarna har dragits med i
modern tid, men påståendet att man hatar dessa personer är betydligt
överdrivet.

GLUDEN

Hakvinius

oläst,
15 nov. 2011 11:44:162011-11-15
till
kjell skrev 2011-11-15 16:42:
> När jag nu tar upp ämnen om vilka som råkar illa ut i högerns Sverige,
> är det talande att högerns representanter gärna vill komma bort från
> detta besvärande ämne. I stället vill de fokusera på vänstern personer.

Personer är viktiga. Det är de som står bakom politiken! En pajas till
partiledare leder mao till en pajaspolitik.

x@y.z

oläst,
15 nov. 2011 11:55:232011-11-15
till
On Tue, 15 Nov 2011 16:42:03 +0100, kjell <videoko...@hotmail.com>
wrote:

> Det är väl den enda hederlighet och
>objektivitet gnäll-Ulf och övriga stolpskott, ingen nämnd eller glömd,

Ta och läs den meningen ett par gånger och fundera på om du har råkat
missa något...

gluden

oläst,
15 nov. 2011 12:06:192011-11-15
till
Det är så lätt att glömma bort vad man tänkte skriva när man är upphetsad.

GLUDEN

0 nya meddelanden