Google Grupper har inte längre stöd för nya Usenet-inlägg eller -prenumerationer. Historiskt innehåll förblir synligt.

De socialdemokratiska reformidéerna...

0 visningar
Hoppa till det första olästa meddelandet

Ulf Sundin

oläst,
9 nov. 2011 07:08:062011-11-09
till
...verkar ligga på is, i alla fall om man ska använda aktiviteten
i gruppen (S)2013 som mått.
Jag har inte varit medveten om att ett antal sossar dragit
igång gruppen (S)2013, med egen debattportal och allt
http://s2013.se/

Gruppen beskriver sig så här:
"s2013 är en förening för främjande av
socialdemokratisk reformdebatt med syfte att bidra
till det nya socialdemokratiska partiprogrammet som
ska antas 2013.
Vi är inte en del av det socialdemokratiska partiets
organisation, utan självständiga från partiets struktur.
Föreningen är uppbyggd av medlemmar som sympatiserar
med socialdemokratin och dess värderingar."

Irene Wennomo är ordförande, och sedan de drog
igång i april så har åtta (8) artiklar publicerats.
Den senaste artikeln publicerades för drygt fem
månader sedan.

Tja, det är nog knappast så att Alliansens företrädare
behöver oroa sig (vilket är lite synd).

/Ulf Sundin

kjell

oläst,
9 nov. 2011 07:15:052011-11-09
till
Ulf Sundin förklarade :
Hej igen gnäll-Ulf!

--
Akademiker,högutbildade, välavlönade människor högt upp i
välståndsligan har plötsligt blivit de som har det svårt i samhället,

Henrik Bengtsson

oläst,
9 nov. 2011 12:51:482011-11-09
till
"kjell" skrev i meddelandet news:j9dqsg$so1$1...@ubuntu1.ipbo.se...

> [...]
> Den senaste artikeln publicerades för drygt fem
> månader sedan.
>
> Tja, det är nog knappast så att Alliansens företrädare

Hej igen gnäll-Ulf!
---

Varför tar du inte och skriver ihop ett par artiklar åt dem Kjell? Jag är
säker på att S2013 och många andra kommer att uppskatta ditt arbete, kanske
är det din insatts som krävs för att få liv i deras grupp och göra deras
sida känd för den större allmänheten.

Mvh
Henrik

kjell

oläst,
9 nov. 2011 13:01:342011-11-09
till
Efter hårt tänkande Henrik Bengtsson skrev :
Ditt förtroende för mig hade varit positivt om inte jag läst all din
gallimatias du skriver. Nu behandlas ditt svar precis för vad det är,
ett inlägg av en sarkastisk översittartyp med förkärlek för mobbing.

> Mvh
> Henrik

Henrik Bengtsson

oläst,
9 nov. 2011 13:21:592011-11-09
till
"kjell" skrev i meddelandet news:j9ef5q$37c$1...@ubuntu1.ipbo.se...

> [...]

gallimatias du skriver. Nu behandlas ditt svar precis för vad det är,
ett inlägg av en sarkastisk översittartyp med förkärlek för mobbing.

Nu skall du inte låtsas vara en blyg viol, Kjell. Socialdemokraterna behöver
ditt stöd och dina artiklar.

Mvh
Henrik

0 nya meddelanden