Förlorarrna i högerns Sverige

13 nov. 2011 16:45:072011-11-13
till
Till de som är förlorarna i det av högeralliansen styrda Sverige kan nu
även läggas de gamla, utöver de tidigare grupperna, sjuka,
handikappade, arbetslösa och pensionärerna. Undrar vilken nästa grupp
blir?

--
Akademiker,högutbildade, välavlönade människor högt upp i
välståndsligan har plötsligt blivit de som har det svårt i samhället,

x@y.z

oläst,
13 nov. 2011 17:03:032011-11-13
till
On Sun, 13 Nov 2011 22:45:07 +0100, kjell <videoko...@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>även läggas de gamla, utöver de tidigare grupperna, sjuka,
>handikappade, arbetslösa och pensionärerna. Undrar vilken nästa grupp

Du har fortfarande inte svarat på vilken valstuga du satt i under
valrörelsen. Fick du inte vara med?

M.O.B. i L.

oläst,
13 nov. 2011 17:47:492011-11-13
till
Han kan ju inte svara på det eftersom det skulle röja hans identitet.

Henrik Bengtsson

oläst,
13 nov. 2011 17:55:472011-11-13
till

"kjell" skrev i meddelandet news:j9pdog$3bl$1...@ubuntu1.ipbo.se...

[...]
---

Snart är det lönevecka Kjell, har du hunnit räkna pengarna från förra
månaden än?

Mvh
Henrik

x@y.z

oläst,
13 nov. 2011 18:18:572011-11-13
till
On Sun, 13 Nov 2011 23:47:49 +0100, "M.O.B. i L." <mik...@df.lth.se>
wrote:
Den har han röjt själv. Nu menar jag inte när det var någon som
"outade" honom, han har röjt den ändå.

Att "outa" någon är något som är mycket ohövligt och jag anser att den
som gjorde det skulle ha pisk. Detta till trots känner jag en
skadeglädje över att kjell påstod sig mycket väl veta vem det var, men
ännu har inte någon ställts till svars för detta. Alltså kjells
vanliga substanslösa gapande.
0 nya meddelanden