3D Show täcker hela husfasader

20 juli 2011 06:44:112011-07-20
till
Enorma 3D shower på husväggar kommer nu i Kina och det behövs inte ens
specialglasögon för att se dem. Ett köpcenter i Peking visade prov på
den senaste tekniken genom att visa på en 100kvm yta ett
uppseendeväckande skådespel med oändliga havsmiljöer och allt möjligt
änvändande av den senaste tekniken. Marknaden för dessa anläggningar
beräknas vara enorm, vilket jag också bedömer det som.

'http://www.china.org.cn/video/2011-07/20/content_23031661.htm

Lars Johansson

oläst,
20 juli 2011 13:18:022011-07-20
till
Vad är det du vill diskutera?

--
"A man can't just sit around."
Lars Johansson

via Windows Phone

20 juli 2011 13:57:152011-07-20
till
On 2011-07-20 19:18, Lars Johansson wrote:
> Vad är det du vill diskutera?

Med någon som inte toppostar kan jag tänka mig att diskutera hur det
skulle kunna gå att få använda sådana anläggningar i Sverige då det
skulle skapa debatter om huruvida ljudvolymen är störande på natten,
trafikanter kan förvillas av 3D-filmer och en mängd olika djur påverkas
säkert på något vis också med mera.

Annars visar det på ett annat klimat för nytänkande och framgångsanda
som det allt mer ihopsäckade Sverige bara tycks tappa mer och mer av.

Lars Johansson

oläst,
21 juli 2011 12:25:292011-07-21
till
Nya tider nu. "Windows Live Mail" fungerar på det här viset. Bara att
acceptera. Det går inte att stoppa utvecklingen.

Tillbaka till ämnet: Var länken verkligen det intressantaste du kunde binga
fram? Inser du verkligen inte själv hur makalöst ointressant ämnet är?

--
"A man can't just sit around."
Lars Johansson

via Windows Phone

21 juli 2011 12:53:242011-07-21
till
On 2011-07-21 18:25, Lars Johansson wrote:
> [...]
>
> Tillbaka till ämnet: Var länken verkligen det intressantaste du kunde
> binga fram? Inser du verkligen inte själv hur makalöst ointressant ämnet

Synd att du inte kan hantera dina dataprogram.

0 nya meddelanden