Google Grupper har inte längre stöd för nya Usenet-inlägg eller -prenumerationer. Historiskt innehåll förblir synligt.

RIA Novosti omorganiseras

2 visningar
Hoppa till det första olästa meddelandet

Mikael Forsberg

oläst,
9 dec. 2013 15:20:162013-12-09
till
En av världens största nyhetsbyråer 'RIA Novosti' håller på att
omstruktureras under Rossiya Segodnya som är det stora statsägda
mediakonglomeratet i Ryssland. Bland annat anses den nya ledningen komma
att ha en större självständighet gentemot västmedia som nu har för stort
inflytande.

http://en.ria.ru/russia/20131209/185390572/Russia-Announces-State-Owned-Media-Overhaul.html

För vår del kan det noteras att Sverige/Polen anses ha Poltava komplex,
vilket förklarar Bildts försök att störta den demokratiska regimen i
Ukraina bland annat.

--
Chai 拆

kjell

oläst,
9 dec. 2013 15:41:132013-12-09
till
Mikael Forsberg skrev 2013-12-09 21:20:
> [...]
> mediakonglomeratet i Ryssland. Bland annat anses den nya ledningen komma
> att ha en större självständighet gentemot västmedia som nu har för stort

Ja du! Det var en bra omskrivning för att låta Putin ha makten över media.
--
Med rätt att uttrycka mig i klubben för inbördes beundran. I detta land
har ni infört ett nytt synsätt. Akademiker,högutbildade, välavlönade

---
Detta epostmeddelande innehåller inget virus eller annan skadlig kod för avast! antivirus är aktivt.

Mikael Forsberg

oläst,
9 dec. 2013 17:55:432013-12-09
till
On 2013-12-09 21:41, kjell wrote:

> Ja du! Det var en bra omskrivning för att låta Putin ha makten över media.

Må så vara, fick tänka ett par sekunder för den formuleringen. Sådana
här artiklar borde RIA ha blandat sin rapportering om demostrationerna i
Kiev med.

http://rt.com/op-edge/ukraine-protest-eu-hypocrisy-944/

Putin är ingen envåldshärskare, han är en utmärkt representant för
Ryssland och folket där, det måste media där också vara, zionistmedia är
vi redan dränkta i här i väst så det räcker.

--
Chai 拆
0 nya meddelanden