Jag och min foliehatt

Morgan Ohlson

Foliehattar. Skyddar dom verkligen mot TV pejling också?
Jag besökte Åhléns här i Karlstad och mötte en kille som var på flykt
undan socialkontoret.
Han väste fram; Ska du tjacka en foliehatt? Du fårn billigt!
Jag slog till på stört, 150 spänn och en kyss med snus var det värt.

Nu undrar jag ifall det stämmer att den också skyddar mot TV pejling?

--
Morgan Ohlson

mörker

"Morgan Ohlson" <morgan...@comhem.se> skrev i meddelandet

Vad hade du tänkt att den skulle skydda?? Din ickeexisterande hjärna?

Robin Hood

Morgan Ohlson skrev:

Du verkar konstig eller så är du borgerlig. Det är ett å samma.

demon???angel???

fittslickaren Robin Hood <ro...@hood.invalid> spydde ur sig i

borgare eller sosse. vad är skillnaden?

Robin Hood

demon???angel??? skrev:

Borgare verkar vara ett fifflargäng allihopa enligt media.
Vi socialdemokrater är inga fifflare, t.ex Mona Sahlin.

Iaf så registrerade vi avvikande åsikter med hjälp av Informationsbyrån,
men det kom i fel tid. Steget till att registrera t.ex morgans åsikter
är ju inte så långt om vi redan vet hans ras. Det bådar gott i
framtiden, då Mona kan matcha sin blekhet med hjälp av maktinstrument.

demon???angel???

nädå sossar fifflar aldrig.... kolla bara herr Persson lillen

Robin Hood

demon???angel??? skrev:

> nädå sossar fifflar aldrig.... kolla bara herr Persson lillen

Fifflar GP enligt media?
Ber om ursäkt om jag har missat det.

demon???angel???

fittslickaren Robin Hood <ro...@hood.invalid> spydde ur sig i

eeh missade du historien med han konsulterande medans han fick full
lön??? hans ursäkt var ju att det gick in i hans "företag" o
kvittades mot kostnader på herrgården

förresten hur hade han råd att köpa en herrgård för 15 mille??

Robin Hood

demon???angel??? skrev:

Nejdå, var bara osäker om det enligt media var fiffel.
Om det både går in i företaget och kvittas mot andra kostnader utanför
företaget är lite underligt.

> förresten hur hade han råd att köpa en herrgård för 15 mille??

Han kanske har den på företaget, då han enligt ovan kvittar kostnader
från den mot företagets inkomster.

Det menas väl inte att han skatteplanerar?

demon???angel???

eeh gården köptes medan han fortfarande var statsminister... hade han
eget företag redan då???

hans timlön som konsult är ju 100 000 kr.... även efter skatt på säg
50 % så tjänar han minst 2 ggr mer på en timme än vad jag tjänar på en
hel månad.... innan skatt..

är det rättvist??? kom inte o säg att han är värd det... det är knappt
att han är värd kostnaden för ett skott i pannan

Robin Hood

demon???angel??? skrev:

> eeh gården köptes medan han fortfarande var statsminister... hade han
> eget företag redan då???

Han har väl lånat.

> hans timlön som konsult är ju 100 000 kr.... även efter skatt på säg
> 50 % så tjänar han minst 2 ggr mer på en timme än vad jag tjänar på en
> hel månad.... innan skatt..

Det är mer än hans förra lön som statsminister.

> är det rättvist??? kom inte o säg att han är värd det... det är knappt
> att han är värd kostnaden för ett skott i pannan

Livet är orättvist.
Man får tycka vad man vill om Perssons konsultarvode, men folk betalar
ju de summorna, även feminister gör det.

demon???angel???

ursäkta men en statsministers lön ligger på 121000 kr

Robin Hood

demon???angel??? skrev:

> ursäkta men en statsministers lön ligger på 121000 kr

Inte per timme. ;)

demon???angel???

nä timlönen ligger ju bara på 750 kr om man räknar på 160 tim i mån...
min timlön är 107 kr

hur vore det om alla som sitter i regering o riksdag sänkte sina löner
istället för att höja den??? den ligger ju bara mellan 40000-50000 kr/
mån....

lägg deras lön på en vanlig arbetares nivå...

HR

Robin Hood skrev:

> [...]
> är ju inte så långt om vi redan vet hans ras. Det bådar gott i
> framtiden, då Mona kan matcha sin blekhet med hjälp av maktinstrument.

Detta är inget PP vill veta av, fy bubblan!
Vågmästarrollen känns långt borta nu, men en valdag smäller det.
2010 eller 2014 whatever, tid har vi gott om, bara om jag inte hinner dö
innan.

Mikael O. Bonnier

Morgan Ohlson skrev inte:

Vem skrev egentligen?

From: Morgan Ohlson <morgan...@comhem.se>
Subject: Re: Åsiktsfrihet, politiskt förtryck, terror, förföljelser,
Svenska STASI
Newsgroups: swnet.politik
Date: Wed, 26 Sep 2007 07:06:28 GMT

Någon har cancelat många av de äkta inläggen här på news.lth.se.

Thommy M.

Du tror att ministrar har en arbetstid på 160 h/mån i genomsnitt? Dubbla
det och du är närmare sanningen.

Daisy Beaver

han är nog ingen demon angel den där. påminner mer om ett dement ägg.
--
Daisy Beaver

Usenet Fucking Rulez

Kukrunkaren Robin Hood <ro...@hood.invalid> skrev följande skiiiit i

> Borgare verkar vara ett fifflargäng allihopa enligt media.
> Vi socialdemokrater är inga fifflare, t.ex Mona Sahlin.

nästan trovärdigt i den här gruppen

--
begin 644 ml2272281.jpg.exe

Usenet Perkele Rulez
perv perv perv perv

usenet...@swnet.nu

"As someone once said, "Getitng into a fight on-line is like being in
the
Special Olympics. Even if you win, you're still a retard."

Usenet Fucking Rulez

Kukrunkaren demon???angel??? <demoni...@hotmail.com> skrev följande
skiiiit i news:1191348777....@w3g2000hsg.googlegroups.com:

TOBLEROOOOONE!!!!!!!!!!!!!!!!11

demon???angel???

fittslickaren "Thommy M." <eclipsed9...@hotmail.com> spydde ur
sig i news:N90Ni.10375$ZA....@newsb.telia.net:

det är ju SÅ ansträngande att läsa vad ens stab har skrivit ihop. det
som stabens stab har undersökt....

demon???angel???

fittslickaren Daisy Beaver <da...@shagabat.net> spydde ur sig i

Hellre ett dement ägg, än en jävla ploitiker som inte kan torka sig
själv i arslet utan att ta ut det som "reprensation".

Och hur är det med de där flygplansresorna?? Tänk om man var tvungen
att dela toalett med 200 andra.. USCH

Daisy Beaver

reprensation hmm..... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! du menar Iprén?

> Och hur är det med de där flygplansresorna??

Vilka flygplansresor?

Tänk om man var tvungen
> att dela toalett med 200 andra.. USCH

Toasitsen är ju å andra sidan alltid varm & go.

--
Daisy Beaver

demon???angel???

Representation då.. Hur mår din hjärna efter att ha jobbat
09:30-19:00??

> Vilka flygplansresor?

tex den resan försvarminister gjorde som kostade 26000 kr... från
Fjollholm till Linköping o tillbaka.... han skulle ju KANSKE besöka en
annan ort efteråt..

> Tänk om man var tvungen

> Toasitsen är ju å andra sidan alltid varm & go.

ha den som kudde då.

Daisy Beaver

åkej då!

> tex den resan försvarminister gjorde som kostade 26000 kr... från
> Fjollholm till Linköping o tillbaka.... han skulle ju KANSKE besöka en
> annan ort efteråt..

just det, nu kommer jag ihåg. Det var väl han som avgick, Odenberg som
fräste runt lite hur som helst med kronans plan? Det är nog iofs kanske
inte så ovanligt trotts allt. När Tsunamin inträffade nere i Thailand så
var det ju någon som fräste runt i chartrat plan eftersom hon / han var
för fin för att beblanda sig med pöbeln. Jag har för mig att det var
Freivalds .. men jag kan ju minnas fel.

> ha den som kudde då.

Vojne vojne! :-)
--
Daisy Beaver

demon???angel???

Det var den nye försvarsministern som gjorde Fjollholm-Linköping i
regeringsplanet.

Det ovanliga är att det faktiskt finns YTTERST få som inte använder
planet. tror det var 4 st som räknades upp i Aftonbladet i dag. Trots
att dom i första hand ska resa reguljärt.

Daisy Beaver

Så var det nog ja!

> Det ovanliga är att det faktiskt finns YTTERST få som inte använder
> planet. tror det var 4 st som räknades upp i Aftonbladet i dag. Trots
> att dom i första hand ska resa reguljärt.

Det är ju någonting man oftast inte reflekterar över förens det blir nån
löpsedel som ropar skandal! Men det var väl Persson som började med
missbruket då han hävdade att han ju alltid är i tjänst, end of story!.

Och... det ligger väl kanske på moralens skuggsida kan man tycka men det
är ju samtidigt svårt att käfta emot.
--
Daisy Beaver

Morgan Ohlson

.

*** Ondskans rätta ansikte!

Det är förstås en mycket stark signal om den intoleranta och trångsynta
mentalitet som råder i Sverige när personer, tillsammans med andra på det
sättet som här visas (ovan) stjäl en annans internet-identitet i rent elaka
syften.

Tjuvar stjäl av egoism. Att stjäla och förnedra andra av social-politiska
syften, det står långt från respekt och demokratiska förtecken. Personer som
gör det kan tveklöst behäftas med direkt ondska och är allvarligt farliga
för det demokratiska samhället.

Personer som gör detta kanske, av sin omgivning anses vara solidariska
demokrater, men det handlar mer om ren slump då de i annan miljö omedelbart
skulle kunna anta andra, direkt farliga idéströmningar. Sådana personer är
både farligare och betydligt sjukare än "vanliga kriminella".

Morgan Ohlson

--------------------------
Fakta: Statlig mobbning och systematisk punktmarkering #1
http://groups.google.com/group/swnet.politik/browse_frm/thread/51ded133c2aea128/e5844f8601e299d8?tvc=1#e5844f8601e299d8
alt.
http://www.debatthuset.com/forums/showthread.php?p=264371#poststop

Frimureriet bakom jantelagen hotar demokratin #1.
http://groups.google.se/group/swnet.politik/browse_frm/thread/098a3e316a9e1e5c/1a2b1b32b6c894e8?hl=sv#1a2b1b32b6c894e8

Falska diagnoser - Utslagning.
http://groups.google.se/group/swnet.politik/browse_thread/thread/98a3e316a9e1e5c/602b1bc2475131d8?hl=sv&lnk=st&q=%22morgan+ohlson%22+Falska+och+felaktiga+diagnoser+&rnum=1#602b1bc2475131d8

Nyköping, polismord: Handräckning eller terror? #1.
http://groups.google.se/group/swnet.politik/browse_frm/thread/837ddb193366d1ee/7d7587bf67dd282b?lnk=st&q=%22morgan+ohlson%22+nyk%C3%B6ping+polisman+har+tragiskt+d%C3%B6dats&rnum=1&hl=sv#7d7587bf67dd282b

Sociala avrättningar i Sverige #1.
http://groups.google.se/group/swnet.politik/browse_frm/thread/23d88aae281692fd/c07bdd3e93b8a156?lnk=st&q=%22morgan+ohlson%22+sociala+avr%C3%A4ttningar+personen+stegvis&rnum=2&hl=sv#c07bdd3e93b8a156

Myndighet använde barnet som vapen mot förälder här:
"Dödad av Sverige" (läs i fel ordning inlägg: #24 #27 #17 #20-22):
http://groups.google.se/group/swnet.politik/browse_frm/thread/5eed2a6a266a661f/5714e631dbebfef8?lnk=st&q=%22morgan+ohlson%22+%22n%C3%A4r+barnet+kom+till%22&rnum=1&hl=sv#5714e631dbebfef8

Polismordet: Barn används som vapen mot föräldrar #1.
http://groups.google.se/group/swnet.politik/browse_frm/thread/7a7b8ad41211d26c/fd65c34c1bd99928?lnk=st&q=%22morgan+Ohlson%22+nyk%C3%B6ping+polismord+barn&rnum=2&hl=sv#fd65c34c1bd99928

Trakasserad på Plusjobb #1.
http://groups.google.com/group/swnet.politik/browse_frm/thread/8e1bc132bae4f505/1ede670a2a854091#1ede670a2a854091

Se även: Förföljelse-taktiker, "group stalking", t.ex:
http://www.multistalkervictims.org/terstalk.htm
http://debatt.passagen.se/show.fcgi?category=500000000000019&conference=10500000000000184&posting=19500000004480445

Nordiska kommitén för mänskliga rättigheter. http://forum.nkmr.org

Liknande angrepp i fallet "Ulf".