היי חברים,
זהו המייל המשותף של כל הפעילים של הקרקס. כל מייל שתשלחו יגיע לכל הפעילים, ולכן חשוב שתשתדלו לא לרשום דברים סתם.
אם תרצו שאצרף עוד אנשים לקבוצה, שלחו אליי מייל ישירות
עדכוני מאבק
1. חשוב לנו להקים קאדר חשוב של פעילים, שישמש למאבק שיטתי כנגד קרקס בע"ח וכמובן בשביל המאבק בקרקס החתולים שעומד על הפרק. עזרו לנו לעשות זאת- שלחו אליי מיילים של חברים שאולי יתעניינו, הפיצו את קבוצת הפייסבוק!
2. מתוכננת הפגנה גדולה מול הופעה של קרקס החתולים בנתניה, ביום שישי ה-22.4 בשעה 11:00 בבוקר. ההפגנה בהיכל התרבות, שמרחק הליכה קצרצר הן מהתחנה המרכזית של נתניה והן ממחלף נתניה על כביש החוף. בנוסף, יש סיכוי שנוציא הסעה מירושלים ומת"א. נודיע על כך בהקדם!
חשוב שתזמינו חברים, רבים ככל האפשר. ההפגנה בנתניה היא הפגנת הדגל שלנו.
יום נהדר,
שחף