Hej Can!
Det vore ju toppen om vi kunde hänga på Campanja! Jag tror inte det behövs någon som pratar om något - det kommer nog räcka att se till att alla som vill kommer in i kodsvärmandet, det som kan vara intressant är väl om vi har något problem eller en applikation vi skulle vilja bygga tillsammans, vilket jag tror det finns tusen bra idéer på, det svåra lär bli att välja.
Jag kan absolut försöka mig på att sätta upp en dator med ssh-konton och liknande till alla så att man kan tmuxa sig in enligt instruktionen i blogginlägget.
Ser fram emot datumförslag!
/Linus