(sthlm.clj) 19 jan 17.30 Var: Mötestajm!

4 views
Skip to first unread message

Linus Ericsson

unread,
Jan 11, 2012, 10:32:55 AM1/11/12
to stockholm-clojure-user-group
Hej igen!

Det verkar som att tisdag nästa vecka, dvs 19 jan, passar flesta så vi kör då. Jag kommer från 17:30 och vi håller på till runt 21.

Jag räknar med att vi blir omkring 10 personer, så är du inte anmäld i dodeln säg gärna till. [1]

Adressen är som sagt Kungsgatan 7 (dvs änden närmast Stureplan). Det är väldigt nära både från Östermalmstorgs tunnelbanestation (uppg mot Stureplan!) och från Hötorget. Buss 1 stannar just utanför dörren.

Det kommer finnas någon typ av mat, i lagom proportioner för djurätare och sådana som inte äter djur. Har man andra mer specifika kostönskemål kan man fylla i [2] eller maila mig.

Välkomna, välkomna!
/Linus
0736196293



Den 10 januari 2012 15:02 skrev Linus Ericsson <oscarlinu...@gmail.com>:
Hej!

Nu var det för länge sedan det var möte!

Alla är välkomna till oss på DSPanel på Kungsgatan 7, men först måste vi bestämma en dag! Jag kan nog inte onsdagar framöver, så jag gjorde en doodle utan just onsdagar här:


Bästa hälsningar
Linus Ericsson

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages